Bowmore oduševljava svojim tridesetogodišnjim izdanjem

1989.godina bila je zaista turbulentno vreme – Tim Berners-Li izmislio je world wide web, Berlinski zid je pao, a Bowmore destilerija je ostavila po strani svoj nagrađivani singl malt viski, kako bi oduševila ljubitelje viskija u budućnosti… Konačno, on je sada spreman za degustaciju!

Tridesetogodišnjak o kom govorimo, sazrevao je tokom tri decenije u najfinijoj šeri i burbon buradi, unutar Bowmore No.1 Vault – jednom od najstarijih skladišta sa tom funkcijom. Poput interneta, on se tokom vremena razvio i dobio je boju usled svoje istorije.

Odabran iz samo dva sanduka svake godine, prema navodima brenda, ovaj viski je proteklih trideset godina gradio samu srž svog karaktera. Sa nijansom burniranog zlata, viski je flaširan sa jačinom od 45.3 procenta i sadrži bogati voćni i suptilno dimljeni ukus.

U njemu se mogu osetiti arome banana, breskvi, ananasa, vanile i karamele, uz tropsko voće, med i eukaliptus. Nakon prvog gutljaja, on će vas oduševiti svojom toplinom i aromom koja nakon njega ostaje u grlu.

Pored samog viskija, zgodno pakovanje u kom dolazi osmišljeno je kao omaž terenu koji okružuje istorijsku, 242 godine staru destileriju. Kutija je inspirisana detaljnim linijama drveta, kao i prefinjenom uglađenošću stakla, kako bi reflektovala večnu povezanost ovog viskija sa svojim rodnim mestom.

Kao što je i očekivano, ovo retko izdanje neće biti dostupno u ogromnim količinama, niti će biti pristupačno. Samo 2.580 flaša će biti dostupno za kupovinu globalno, sa cenom od 2.500 dolara po flaši.

Luxury Experience