Kristijano Ronaldo našao se na prvoj poziciji najplaćenijih fudbalera godine, zaradivši 125 miliona dolara tokom proteklih dvanaest meseci…
Ali, sama njegova pojava na ovoj listi nije bila nimalo iznenađujuća za njega – ipak, on je prvi timski sportista koji je uspeo da zaradi milijardu dolara tokom svoje karijere, pre poreza. Zapitali smo se kako on zapravo zarađuje svoj veliki novac? Od korišćenja svojih društvenih mreža, pa do ugovora vrednih nekoliko miliona dolara, Ronaldo svakako zna kako da maksimalno unovči svoju popularnost.
Impresivni prelazak u Manchester United
Ronaldo je proglašen za najpopularnijeg sportistu i ima više od 500 miliona pratilaca na svim svojim platformama društvenih mreža, uključujući Facebook (149 miliona), Instagram (348 miliona) i Twitter (94.5 miliona).
Ovog leta, dvanaest godina nakon što je napustio Manchester United zarad Real Madrida, Ronaldo je odlučio da “se vrati kući”. Forbs javlja da je ovaj njegov prelazak vredan 70 miliona dolara, i uključuje njegovu platu i bonuse.
Čuveni broj 7 zarađuje svoj novac
Čak i deset godina nakon napuštanja Manchestera, o njemu se i dalje govori na tribinama Old Trafford stadiona. Njegovi lojalni fanovo su odmah pokupovali nove dresove fudbalske legende samo 12 sati nakon najave da se on vraća u čuveni tim i doneli njegovom timu, a i njemu, ogromnu zaradu.
Influenser broj jedan
Ronaldo prema navodima naplaćuje million dolara po plaćenoj objavi na Instagramu, zbog čega upravo on najviše zarađuje na ovoj platformi. Štaviše, brojni magazini tvrde da on zarađuje više od 40 miliona dolara godišnje samo preko Instagrama.
Slavni sportista svoj moćni uticaj koristi na različite načine – ako se sećate, pre izvesnog vremena je pomerio dve flašice Koka Kole sa stola tokom konferencije iako je brend bio sponsor sportskog događaja i na njihovo mesto stavio flašicu vode, što je kompaniju Koka Kola poprilično koštalo. Isti poduhvat su ponovile njegove kolege, ali moramo priznati da nisu bili toliko ubedljivi poput njega.
Stay fit & healthy like @Cristiano 💪 by reducing sugar consumption and limiting intake of sweets & sugary drinks.
— World Health Organization (WHO) (@WHO) June 16, 2021
Koka Kola je izgubila milijarde dolara zbog njegovog poteza, dok su brendovi vode dobili priliku da se opare. Prema najavama, Evian je promovisao Ronaldov komentar, dok se čitavoj priči pridružila i Svetska zdravstvena organizacija, naglašavajući svoj stav protiv šećera.
Ugovor sa kompanijom Nike
I dok deluje da Ronaldo zarađuje dovoljno samo od društvenih mreža, njegov doživotni ugovor sa kompanijom Nike donosi mu popriličnu svotu svakog meseca, što će se nastaviti čak i onda kada se povuče iz sveta profesionalnog sporta.
Potpisan 2016.godine, ovaj ugovor smatra se istorijskim i obeležio je tek treći put da je čuvena kompanija ponudila ovakvo partnerstvo nekom sportisti – prethodna dvojica su LeBron Džejms i Majkl Džordan. Prema navodima Forbsa, Ronaldo je dobio milijardu dolara od tog ugovora, dok je za samo godinu dana zaradio 474 miliona.
U svetu u kojem moć i privatnost idu ruku pod ruku, Mark Zakerberg je na havajskom ostrvu Kauai izgradio ono što sve više liči na utopijski raj – ili na visokotehnološku tvrđavu spremnu za kraj sveta…
Ono što je trebalo da bude nezaboravno putovanje kroz jugozapadnu Englesku, pretvorilo se u razočaranje za grupu putnika koji su platili čak 75.000 dolara za trodnevno putovanje luksuznim vozom Britan...
Dok obični građani razmišljaju kako da smanje broj vožnji automobilom i koriste javni prevoz radi očuvanja planete, elitni slojevi svetom lete — doslovno…
U svetu u kome je klimatska pravda nova crna, Loren Sančez – verenica drugog najbogatijeg čoveka planete – rešila je da svetu pokaže kako se to radi: stigneš na festival u Kanu jahtom od pola milijard...
U svetu luksuzne kozmetike desio se jedan od najupečatljivijih poteza godine – Hejli Biber, globalna ikona stila, prodala je svoj izuzetno popularni brend Rhode za impresivnu sumu od milijardu dolara...
Dok većina kolekcionara superautomobila ponosno ističe koliko malo kilometara imaju njihovi četvorotočkaši, jedan entuzijasta iz Nemačke je otišao potpuno suprotnim putem…
Kako je “luda ideja” dovela do startupa vrednog 2 milijarde dolara?
Pratite nas
Prijavi se za naš newsletter
Koristimo kolačiće da poboljšamo Vaše iskustvo na našem sajtu. Ukoliko nastavite da pretražujete ovaj sajt, saglasni
ste sa korišćenjem web kolačića. Za više informacija pogledajte našu Politiku kolačića.