Porsche konačno predstavlja drugu generaciju Panamera modela

Porsche brend je konačno predstavio unapređeni 2021 Panamera model, nakon tizer kampanje koja je probudila mnogo pažnje…

U navedenoj kampanji, osveženi Panamera druge generacije je svrgao Mercedes-AMG GT 63 S u postavljanju novog rekorda za krug na čuvenoj Nurburgring stazi. Novi Panamera dolazi sa suptilnim dizajnerskim prilagođavanjima, povećanim performansama, izobiljem hardverskih unapređenja i nekoliko promena u postavci. Počevši od promena koje su nastale u stilizaciji sportskog sedana, dizajn je u pravom Porsche stilu jedva primetno izmenjen, pa je tek pomalo oštriji i agresivniji nego ranije. Prednji deo dobio je SportDesign izgled, koji je prethodno nuđen kao opcija, dok je osvežena verzija paketa ponuđena na listi izbora. Druge promene uključuju modifikovana zadnja svetla koja reflektuju izgled drugih Porsche modela, novi dizajn točkova i dve nove opcije boja za eksterijer.

Promene se takođe mogu naći i unutar vozačke kabine. Najinteresantnije osveženje 2021 Porsche Panamera jeste oprema nove generacije za kontrolu upravljanja, sa papučicama. GT Sport Steering upravljač je sada dostupan kao standard u Turbo S i kao opcija u drugim varijantama. Porsche Communication Management sistem osvežen je novim digitalnim funkcijama i servisima, uključujući unapređenu Voice Pilot glasovnu kontrolu, Risk Radar, Radio Plus i bežični Apple CarPlay. Kada se radi o mehaničkim promenama, Porsche je poboljšao komponente šasije, zajedno sa rekalibrisanjem adaptivnih amortizera za poboljšan komfor tokom vožnje. Oštrije upravljanje i bolje prijanjanje drumu zahvaljujući novim gumama, čine ovaj Panamera model idealnim za ljubitelje sportske vožnje.

Porsche je napravio nekoliko promena u postavci novog Panamera modela. Turbo S varijanta se vratila na scenu, nakon što 2017.godine nije dobila model druge generacije. Novi Turbo S takođe menja Turbo varijantu, kao i Turbo S E-Hybrid kao moćnija opcija. Turbo S pokreće Porscheov twin-turbo 4.0 litarski V8 motor koji izbacuje 620 konjskih snaga, što mu omogućava vreme ubrzanja od 0 do 100 kilometara na čas od 2.9 sekundi. Maksimalna brzina je 315 kilometara na čas. Druge primetne promene dolaze u formi novog Panamera 4S E-Hybrid modela koji je dodat ovom asortimanu, a u sebi kombinuje twin-turbo 2.9 litarski V6 motor, koji u kombinaciji sa električnim agregatom izbacuje 552 konjske snage. Ovaj model od nula do sto kilometara na čas ubrzava za 3.5 sekundi, dok je njegova maksimalna brzina 300 kilometara na čas. Kapacitet baterije je povećan sa 14.1 kWh na 17.9 kWh. Nova linija Panamere zaokružena je 4S modelom koji isporučuje 440 KS i koji donosi novine u pogledu šasije, dizajna, opreme i info-zabave. Nega pokreće 2,9-litarski V6 biturbo motor i omogućava ubrzanje od 0 do100 km/h za 4,1 sekundu,dok je maksimalna  brzina 295 km/h.

Porsche je za sada otkrio cene za nemačko tržište koje kreću od 95.289 € za Panamera 4 i idu sve do 179.737 € za Panamera Turbo S. Takođe, moramo naglasiti da cene ne uključuju poreze i dodatnu opremu.