Povodom tridesetogodišnjice kultne pobede modela McLaren F1 GTR #59 na 24 časa Le Mana 1995. godine, McLaren Automotive lansira ekskluzivnu ediciju superautomobila – McLaren 750S Le Mans...
Ograničena na svega 50 primeraka, ova specijalna serija odaje počast istorijskoj trci u kojoj su se čak četiri McLarena F1 GTR našla među prvih pet vozila, a istovremeno najavljuje povratak brenda u najvišu klasu takmičenja od 2027. godine.
Inspirisan originalnim trkačkim bolidom #59, 750S Le Mans dolazi sa prepoznatljivom Le Mans Grey bojom karoserije, uz mogućnost odabira i čuvene McLaren narandžaste. Model je opremljen karakterističnim krovnim usisnikom vazduha, petokrakim LM točkovima i potpuno novim MSO High Downforce Kit (HDK) paketom koji uključuje prošireni prednji spojler od ugljeničnih vlakana i podignuti aktivni zadnji spojler sa integrisanim završecima. Zahvaljujući ovom kompletu, aerodinamičko prijanjanje je povećano za 10% u odnosu na standardni 750S.
Eksterijer krase fini detalji poput zlatnih F1 kočionih čeljusti sa crvenim McLaren logom, centralnih poklopaca točkova sa plavo-crvenim akcentima, crnih sjajnih karbonskih blatobrana s ventilacionim otvorima i završetaka izduvnog sistema od prirodnog titanijuma. Vizuelnu celinu zaokružuje Le Mans brendiranje na karoseriji i brojne komponente u sjajnom crnom karbonu, uključujući retrovizore i usisnike vazduha.
Unutrašnjost ovog ekskluzivnog modela osmišljena je u dve specijalne Le Mans teme: kombinacija Carbon Black Alcantara materijala sa Jet Black kožom i detaljima u Dove Grey nijansi, ili varijanta sa McLaren Orange umecima. Tu su i specijalni detalji kao što su Le Mans utisnuti logotipi na naslonima za glavu, brendirane patosnice i personalizovana pločica posvećena godišnjici pobede u Le Manu.
Za one koji žele dodatni nivo personalizacije, McLaren nudi i ekskluzivne opcije samo za vlasnike Le Mans edicije, među kojima se nalaze karbonski elementi poput usisnika na haubi, kućišta retrovizora, bočnih i zadnjih usisnika, karbonski zadnji spojler i difuzor. Dostupan je i unapređeni sistem kočenja sa zlatnim F1 čeljustima, kao i specijalna pločica sa trkačkim rekordima iz 1995. godine, postavljena u prednjem prtljažniku.
Ispod poklopca motora nalazi se već dokazana konfiguracija: 4.0-litarski twin-turbo V8 motor koji razvija 750 konjskih snaga (PS), uz pomoć motorizovanog monokoka od ugljeničnih vlakana (Monocage II) i Proactive Chassis Control III sistema ogibljenja. Rezultat je izuzetno lagan, agilan i dinamičan superautomobil koji nadmašuje sve prethodne McLaren modele u serijskoj proizvodnji.
Kako je izjavio Henrik Vilhelmsmajer, komercijalni direktor McLaren Automotive: “Ova ekskluzivna edicija ne samo da slavi 30 godina od našeg istorijskog debija i pobede u Le Manu, već ujedno predstavlja i prekretnicu za brend, sa našim povratkom u Hypercar klasu od 2027. godine. 750S Le Mans je prvi McLaren Le Mans model posle F1 LM sa unapređenjima HDK aerodinamike – i biće jedan od najtraženijih serijskih modela koje smo ikada proizveli.”
McLaren 750S Le Mans, s ograničenom serijom i moćnim nasleđem, predstavlja vrhunac britanskog inženjeringa i motorsport nasleđa – automobil koji na stazi govori jednako glasno kao i u kolekciji vrhunskih automobila.