Maserati proširuje svoju Trofeo liniju

Maserati je predstavio svoj prvi elektrifikovani automobil prošlog meseca, u formi hibridne varijante Ghibli sedana…

2021 Maserati Ghibli Hybrid pokreće 2.0 litarski benzinski motor sa turbo punjačem, koji je dobio suplementaciju u formi generatora od 48 volti. Sa 330 konjskih snaga i 450 Nm obrtnog momenta, ovaj model se neće dopasti onima koji su okoreli ljubitelji performansi. Ipak, italijanski brend je sada predstavio nešto što će ih njih definitivno obradovati.

Maserati je proširio svoj Trofeo asortiman, dodajući Ghibli i Quattroporte modele njegovog postavci. Sve do sada dostupan samo za Levante krosover, Trofeo će sportskim sedanima dati sasvim novi motor – twin-turbo 3.8 litarski V8 koji potpisuje Ferrari.

V8 motor izbacuje 580 konjskih snaga, što je dovoljno za maksimalnu brzinu od 326 kilometara na čas, zbog čega će odmah poneti titulu najbržih sedana koje je ovaj brend ikada kreirao. Kada se radi o ubrzanju, Ghibli Trofeo je brži, pa do sto kilometara iz mesta ubrzava za 4.3 sekunde, dok Quattroporte Trofeo isto to čini za dve desetinke više.

Oba sedana dolaze sa pogonom na zadnjim točkovima i diferencijalom ograničenog proklizavanja, za razliku od Levante Trofeo, koji je dobio AWD sistem. Ipak, sva tri trofeo modela imaju osmostepenu ZF automatsku transmisiju.

Što se stilskih unapređenja tiče, oni se razlikuju od standardnih verzija zahvaljujući karbonskim elementima, crvenim akcentima i Orione aluiminijumskim točkovima od 21 inča. Tu su takođe i unapređeni svetlosni sklopovi na zadnjem delu, koji su inspirisani 3200 GT i Alfieri konceptom.

Vozačka kabina dobila je Trofeo detalje i tapacirunge, zajedno sa unapređenim informativno zabavnim sistemom, koji sada sadrži ekran osetljiv na dodir od 10.1 inča.