Zaboravite na klasične salone automobila – Mercedes-Maybach je u srcu blistavog Gangnama, luksuznog kvarta Seula, otvorio pravi hram elegancije, prestiža i futurističkog glamura.
Na pet spratova čistog luksuza, u modernoj četvrti Apgujeong, smešten je prvi svetski Maybach Brand Center – mesto gde se snovi o savršenom automobilu kroje sa istom pažnjom kao haute couture haljina.
Ovaj ekskluzivni prostor, kojim upravlja renomirani korejski partner HS HYOSUNG THE CLASS, prostire se na impresivnih 2800 kvadratnih metara i već na prvi pogled ostavlja bez daha. Fasada zgrade podseća na plisiranu svilenu haljinu, dok krov vuče inspiraciju iz tradicionalne korejske arhitekture – spoj kulture i budućnosti, baš onako kako Maybach zna.
Enterijer? Katedralski visoki plafoni, sofisticirani detalji, prostrane sobe u kojima luksuz ima novu definiciju. Svaki sprat priča svoju priču. U prizemlju se nalazi impozantna izložbena zona, zajedno sa lounge prostorom za klijente koji žele mir, tišinu i espreso pre nego što uđu u svet personalizacije.
Na drugom spratu – VIP ulaz i posebna zona za preuzimanje automobila koja podseća na crveni tepih Holivuda. Treći sprat je srce čitave priče: Salon Privée za diskretne konsultacije i MANUFAKTUR studio za beskompromisno prilagođavanje – od boje karoserije do tonova najfinije kože. Tu je i skrivena zelena oaza – vrt u kojem se ispija kafa dok birate detalje za svog četvorotočkaša iz snova.
U podzemlju vas čeka servisna zona – naravno, potpuno privatna, namenjena isključivo Maybach klijentima.
Za veliko otvaranje, okupljeni su bili investitori, poznata medijska lica i najlojalniji klijenti. Premijerno je predstavljen Mercedes-Maybach SL 680 Monogram Series – raskošni kabriolet za dvoje koji spaja brzinu, eleganciju i glamur. Još veće iznenađenje bila je limitirana serija Silver Lining Edition, dostupna u samo 12 primeraka (S-Class, GLS i EQS SUV), u luksuznoj crnoj boji sa srebrnim linijama, posebnim amblemima i luksuznom kutijom za ključeve. A za nostalgičare – na centralnom mestu zablistao je i Maybach Zeppelin DS 8 iz 1932. godine, elegantni simbol prošlih vremena.
Ovaj prostor nije samo vizuelno iskustvo – on je osmišljen da angažuje sva čula. U vazduhu se širi diskretni Maybach parfem, nameštaj je obložen taktilnim materijalima koji podsećaju na unutrašnjost najekskluzivnijih modela, a ceo prostor diše spokojem i diskretnim luksuzom.
Poseta je moguća samo uz prethodnu rezervaciju. Klijente dočekuju lični konsultanti, uživaju u usluzi i posebnim programima kreiranim isključivo za Maybach vlasnike. Tu je i poseban call centar koji brine o svakom detalju – bez žurbe, bez stresa, samo čista elegancija.
Od kada je Maybach zvanično stigao u Južnu Koreju 2004. godine, postao je simbol uspeha među korejskim zvezdama, umetnicima, poslovnim liderima. Danas se više od 10.000 Maybacha vozi ulicama Seula, a ovaj centar predstavlja i krunu tog uspeha i najavu nove ere luksuza.
I nije ovo samo korejski fenomen – brend centar u Seulu prati ekskluzivni Maybach Atelier u Šangaju i saloni u Njujorku i Beču. Ali jedno je sigurno – svet više nikada neće gledati na automobilske salone na isti način.