Uživajte u životu - Moet & Chandon

Francuska kuća šampanjca, Moet & Chandon, predstavila nam je novu kampanju, koja se može jednostavno nazvati Carpe Diem…

Ipak, oni su odlučili da je nazovu The Now, a kao i uvek do sada Rodžer Federer je na savšreni način predstavio. Njihova nova kampanja se svodi na sledeće – svi moramo zapamtiti da uspeh dolazi onima koji se nadaju it rude, ali koji ne zaboravljaju da uživaju u sadašnjosti. Upravo taj način života inspirisao je kreiranje ove nove kampanje.

Kako oni kažu, život se sastoji o uživanju u svakom trenutku i otkrivanju onoga što nas čini srećnim. Baš iz tog razloga, Moet & Chandon brend predstavio je i novi film, koji nas inspiriše da zastanemo na sekund i uživamo u životu, onakav kakav jeste.

Moet & Chandon šampanjac, uglavnom se koristi za proslave i obeležavanje specijalnih trenutaka, a brend je odlučio da promeni situaciju i pokaže nam da nam nije potrebna specijalna prilika za uživanje u šampanjcu, jer je sam život vredan proslave.

Film koji možete videti nosi naziv The Now, i predstavlja nam globalnog ambasadora ovog brenda, Rodžera Federera na zabava u Njujorku, što nam daje ideju šta je to uživanje u životu. Mi smo nakon jednog pogleda na ovaj film ubeđeni da oni govore istinu. Da li postoji nešto bolje, posle dugog radnog dana, od uživanja u čaši šampanjca, u vašem omiljenom društvu?

Luxury Experience