Luksuzna kuća šampanjca Veuve Clicquot, u vlasništvu LVMH, udružila je snage sa francuskim dizajnerom Simonom Portom Žakmusom za ekskluzivnu limitiranu ediciju svoje prestižne cuvée La Grande Dame 2018.
Ova saradnja donosi umetnički pristup pakovanju, gde svaka boca dolazi u belom lanenom omotaču koji je ukrašen žutom kaligrafijom – znak poštovanja drevnog italijanskog načina hlađenja šampanjca, kada se boca umotava u vlažan lan kako bi ostala sveža.
Na samoj boci, potpis Simona Porta Žakmusa krasi etiketu sa nazubljenim ivicama u prepoznatljivoj žutoj nijansi Veuve Clicquot, dok elegantna vrpca oko vrata flaše izmenjuje logotipe Jacquemusa i Veuve Clicquot. Poklon kutija, izrađena od tradicionalnog francuskog tekstila toile de Marais, dodaje rustičnu sofisticiranost i trajnost ovom luksuznom pakovanju.
Dizajner je dodatno reinterpretirao ritual uživanja u šampanjcu kod kuće kroz Rafraîchissoir – ledeni bokal inspirisan vazama iz Mediči perioda. Svaki bokal sadrži srebrne detalje majstora Kamila Orfevra, nosioca titule Meilleur Ouvrier de France, a svega 50 primeraka se izrađuje po narudžbini, uz mogućnost personalizacije.
„Ova limitirana edicija La Grande Dame 2018 rezultat je jednostavnih materijala, značajnih gestova i moćnih ženskih priča“, ističe Žakmus, naglašavajući simboliku i eleganciju koju ovaj šampanjac nosi.
Saradnja Veuve Clicquot x Jacquemus biće dostupna od septembra 2025, potvrđujući da luksuz i moda uvek idu ruku pod ruku – bilo na pistama, bilo u čaši šampanjca.