Proizvođač širom sveta poznatih vrsta šampanjaca, Moët & Chandon, sada priprema jedinstvenu uslugu za sve londonske boeme.
Kada bi videli kako se ljubitelji dobrog vina danas ponašaju i kakve usluge zahtevaju, stari boemi bi sigurno bili veoma razočarani. Nova generacija boema zahteva jedan potpuno posvećen pristup, koji na najbolji način oslikava nova kampanja kompanije Moët & Chandon.
U periodu od početka avgusta do septembra, Moët & Chandon će omogućiti specijalnu dostavu šampanjca direktno na kućnu adresu. Preciznije, samo određene centralne zone u Londonu imaju čast da budu na takvoj listi. Kupci mogu da izaberu nekoliko ponuđenih paketa koji stižu direktno do kućnog praga, poput flaše od 750ml Moët Ice Impérial ili Moët Ice Impérial Rosé, uz par savršeno prozirnih kristalnih čaša.
Ideja i marketinška kampanja kompanije Moët & Chandon inspiraciju nalazi u samom trenutku koji je potreban za započinjanje jedne kvalitetne zabave, dok je za tako nešto prosto neophodan jedan ledeno rashlađeni šampanjac. Kompanija želi da utiče na pokretanje što više “spontanih proslava” kojima svojom logistikom stoji na raspolaganju svakog dana do kraja avgusta meseca. Narudžbinu je moguće napraviti i na zvaničnom sajtu Moët & Chandon.
N.S.