RODŽER FEDERER I MOET & CHANDON

Iako je drugi na ATP listi, mnogi ga smatraju najboljim i najviše plaćenim teniserom sveta...

Poznata francuska kuća šampanjca Moët & Chandon, osnovana 1743. godine, koja je sada deo LVMH imperije luksuznih stvari, je upravo imenovala teniskog šampiona Rodžera Federera kao novog ambasadora svog brenda. Federer će napraviti svoj debi za ovu marku u seriji reklama koje će biti otkrivene u martu 2013. godine. U međuvremenu, kako bi proslavili svoje novo prestižno partnerstvo, Moët & Chandon je unajmio legendarnog modnog fotografa Patricka Demarcheliera da snimi nekoliko slika Federera u Parizu kako bocu ovog poznatog pića koristi kao reket.

Federer je 2006. godine bio ambasador Rolexa. Taj ugovor je poznat kao najunosniji ugovor za sat koji je bilo koji sportista ikada potpisao. Iako je na ATP listi broj dva, posle našeg Novaka Đokovića, neki ga smatraju najboljim teniserom sveta, kao i najbogatijim.

Veza između proslavljenog Brenda šampanjca i tenisa ide dalje od prostog slavljenja pobede. Moët & Chandon često sponzorišu internacionalne teniske turnire i teže tome da promovišu izvrsnost u tenisu. To je zvanični šampanjac mnogih bitnih sportskih događaja poput US Open, French Open, The ATP World Tour i The ATP World Tour Finals kao Shanghai Masters.

“Više sam nego počastvovan da budem ambasador ove poznate marke, to je poziv da budem deo veoma glamurozne tradicije”, izjavio je Federer nakon objavljivanja ugovora. “Ponosan sam da budem deo trenda koji promoviše izvrsnost i uspešnost, kao što i ja radim tokom cele moje karijere.”

“Rodžer Federer je oličenje glamura uspeha, velikodušnosti i vrednosti stila koje su bile ključne za našu Kuću kroz celu njenu istoriju”, dodala je Stephanie Baschiera predsednica i izvršna direktorka Moët & Chandon. “Kao šampanjac kojim se slave pobede i veoma entuzijastični navijač na većim teniskim turnirima širom sveta, veoma smo ponosni da Rodžeru Federeru poželimo dobrodošlicu u Moët & Chandon.”

D.Ć.

Luxury Experience