LUKSUZNI MOET & CHANDON

Ovo nije prvi put da brend sarađuje sa Holivudom, već se pojavio na sceni sa 4 koktela inspirisana zvezdama hit serije Sex i Grad...

Baz Lurman svakako pažljivo bira svoje poslove, i po svemu sudeći, čini se da povezuje savršene brendove kako bi kreirao dovoljnu količinu buke za svoj novi projekat. Nakon Tiffany-a, Harrodsa, Bonhamsa, vreme je da Moet & Chandon postanu deo promo tima njegovog novog filma. Moet & Chandon navedeni su kao zvanični partneri ove kinematografske adaptacije. Radnja filma smeštena je u dvadesete godine prošlog veka, govori o ljudima koji vina uvoze iz Evrope i Kanade ilegalno. S tim na umu, ovaj brend stavlja na prodaju Moet & Chandon vintidž izdanje iz 1921.godine, nazivajući ga nafinijim alkoholom na planeti. To nije loš način saradnje sa Leonadrom DiCapriom koji se takođe pojavljuje i na Kanskom filmskom festivalu.

Pošto Moet & Chandon nisu objavili koje ukuse možemo očekivati u ovoj mešavini, odani poštovaoci ovog brenda sigurno će vam reći da možete odabrati bilo koju bocu bez previše razmišljanja, ako se neke dokopate. Tračevi oko ovog šampanjca govore da će on biti dostupan samo onima koji žive kao kraljevi.

 

D.Ć.

Luxury Experience