Libellule: Umetničko remek-delo od $100,000 kao savršena fuzija šampanjca i zanatstva

Šampanjac, umetnost i priroda – da li postoji nešto što ne volimo u ovoj neodoljivoj kombinaciji?

Maison Perrier-Jouët je usavršio veštinu o kojoj većina može samo sanjati više od dva veka. Perrier-Jouët se udružio sa prestižnim francuskim Atelier Montex kako bi stvorio Libellule, prelepo ukrašeno izdanje svog Perrier-Jouët Belle Époque 2008. Ovo izdanje je upečatljiv deo Perrier-Jouët Objets Extraordinaires kolekcije, odnosno mnoštva izuzetnih objekata izrađenih od najfinijih materijala od strane najveštijih zanatlija, prikazujući neuporedivu stručnost koja upotpunjuje retke i dragocene Belle Époque vintage cuvee varijante ove kuće šampanjca.

Nije potrebno biti poznavalac da bi se divili veličanstvenosti složene Jeroboam boce Belle Époque 2008. Ona je obložena mitskom, gotovo enigmatičnom mrežom metalnog rada i vezova, koji, pri bližem pregledu, otkrivaju par krila vilinog konjica. Ova složena umetnost predstavljala je izazov čak i za iskusne zanatlije iz Atelier Montex. Umetnički direktor Aska Jamašita pozvala se na ekspertizu Montex partnera Studio MTX, specijalizovanog za arhitektonsko vezenje, kako bi usavršila delikatnu, ali kompleksnu strukturu. Proces je uključivao nekoliko faza, uključujući 3D štampanje, galvanizaciju niklom, pozlaćivanje sa 24-karatnim zlatom i, konačno, pažljivo ručno oslikavanje remek-dela bojama prirode.

Tonovi dragulja, inspirisani vitražima Maison Belle Epoque, pretočeni su u izuzetan dizajn sa insektima i cvećem, odnosno simbolima Art Nouveau pokreta. Ne manje od godinu dana istraživanja i razvoja, zajedno sa neumornim radom jednog zanatlije iz Atelier Montex koji je posvetio 75 sati rada, rezultirali su očaravajućim Perrier-Jouët Belle Époque 2008.

Ova veština obuhvata božanski spoj od 50% Šardonea, 45% Pino Noara i 5% Pino Menua. Perrier-Jouët Belle Époque 2008 odlikuje se aromama cveta narandže i bele breskve, prema izvorima. Maison Perrier-Jouët je otkrio flašu prošle sedmice na Nedelji Mode u Parizu. Ovo izdanje od 100,000 dolara ograničeno je na samo 10 flaša.

Luxury Experience