Bred Pit lansira sopstveni roze šampanjac

Fleur de Miraval će biti lansiran 15.oktobra, sa cenom od oko 400 dolara…

Gde ima volje, ima i rozea – barem je tako u slučaju Bred Pita. Nakon pola decenije rada, Oskarom nagrađeni glumac lansirao je prvu i jedinu kuću šampanjca, koja je posvećena isključivo roze varijantama.

Pit svakako nije stranac kada se radi o ružičastom vinu. On i njegova nekadašnja supruga, Anđelina Džoli, zajedno sa Perin porodicom, upravljaju popularnim brendom rozea, Miraval, kreirajući kuve varijantu, koja je prema mnogima nepobediva.

Bred je po svemu sudeći oko sebe okupio dream tim za kreiranje ovog novog vina, Fleur de Miraval, koje je uključivalo pet godina istraživanja i degustacije u tajnosti. Ljubitelj šampanjca, Rodolf Peters, vlasnik Pierre Peters Maison, pridružio se ansamblu kako bi kreirali prvu flašu penušavca, koja prema izjavama ovog tima, nije obično vino poznate osobe, već autentični proizvod vinara, koji kombinuje njihovu ekspertizu, umeće i strast.

Fleur de Miraval Exclusivement Rose, koji u skladu sa francuskim zakonima mora biti napravljen unutar severoistočnog departmana Šampanje, kreiran je upotrebom starinske saignee metode. Ova tehnika, koja ima ključni značaj kada se radi o rozeu, ispušta deo presovanog soka kada je u kontaktu sa kožom i semenom, kako bi se napravilo kvalitetnije i odvažnije vilo.

Šampanjac je mešavina 75 procenata zrelih Šardone grozdova i 25 procenata mlade Pinot Noir sorte. Vino je potom sazrevalo u mračnim podrumima Le Mesnil-sur-Oger tokom tri godine, pre nego što je flaširano. Kada uzmete jedan gutljaj, možete očekivati interesantne note borovnice i maline, zajedno sa mineralnim osobinama Šardone grožđa.

Sigurni smo da će ovaj Roze probuditi veliko interesovanje kod ljubitelja penušavca, jer se za manje od 10 godina Miraval pokazao kao jedan od najpopularnijih brendova ovog tipa. Pored roze šampanjca, tim je predstavio i nekoliko drugih novih vina i vinariju.

U sklopu prve serije, 20.000 flaša Fleur de Miraval Exclusivement Rose će biti predstavljeno, što doprinosi ekskluzivnosti i ceni.