Čudesna začarana šuma u losanđeleskom pop-up restoranu

Šuma, veštački sneg i gigantski sat sa kukavicom, kreirali su idealnu scenografiju za sve posetioce, u pop-up restoranu u Los Anđelesu, koji je kreirao nemački dizajner Hendrik Muler, za kuhinjski brend Gaggenau…

Restaurant 1683 bio je instaliran na jedanaestom spratu zgrade skladišta u centru Los Anšelesa, a ugošćavao je goste tri uzastopne večeri u maju mesecu. Organizovan od strane Gaggenau brenda, kako bi se poklopio sa njihovom 333. godišnjicom, ovaj privremeni restoran predvodio je kuvar sa tri Mišelin zvezde, Danijel Hum, koji u svojoj biografiji ima radna mesta u brojnim prestižnim restoranima.

Kako bi kreirali neverovatno okruženje za ovo iskustvo obedovanja, Muler i njegov tim iz Einszu33 okrenuli su se prema samom začetku ovog brenda, u livnici eksera u nemačkoj Crnoj šumi, koja je poznata kao mesto odvijanja radnje iz bajki braće Grim.

“Naša interpretacija odmah je dovela do ideje kreiranja neverovatnog iskustva u šumskoj postavci, koja bi oživela mitsku atmosferu Crne šume”, rekao je Muler.

Po ulasku u Cooper zgradu, gosti su se popeli liftom do jedanaestog sprata, gde su se susreli sa ogromnim satom sa kukavicom, koji je bio idealno mesto za fotografisanje. Oko ivice centralne istalacije postavljena je izložba Gaggenau istorije, uključujući rane proizvode, razvoj materijala i fotografije.

Loža u zadnjem delu kreirana je od prozora industrijskog stila, sa pogledom na modni i umetnički distrikt Los Anđelesa, kako bi gosti mogli da posmatraju zalazak sunca dok uživaju u koktelima i kanapeima.

Unutar instalacije bila je kreirana sasvim dugačija scena. U samom centru mračnog prostora stajala je grupa od šest ipo metara visokog drveća, sa reflektivnim saksijama, koje je bilo okruženo veštačkim snegom.

“Celokupna atmosfera za koju smo se odlučili bila je snežna šuma ispunjena mesečevom svetlošću, koja kreira dezen grana na podu i trpezarijskom prostoru”, rekao je Muler.

Posetioci su imali priliku da sede za jednom od šest kuhinjskih stanica, kao i da posmatraju pripremu svojih obroka.

Od osmišljanja ideje do izvršenja, ovaj projekat je bio u izradi osam meseci. Inače, ovo nije prvi put da Gaggenau predstavlja Restaurant 1683 – po prvi put su taj koncept realizovali u Njujorku pre dve godine, kada su radili sa šefom Humom i ugostili samo odabrane ljude, unutar drugačije scenografije.

 

Luxury Experience