Zašto veliki hotelski lanci žele da osvoje i kraj sveta?

Veliki hotelski lanci žure da otvore hotele na najudaljenijim lokacijama sveta...

Nekada su periferne destinacije i daleki urbani centri bili domen ultra-luksuznih odmarališta. Sada, najveći hotelski brendovi na svetu pokušavaju da probiju svoj put, pokušavajući da usput pridobiju novu vrstu turista, kojima su dojadili privatni bazeni, apartmani na vrhu zgrade i neverovatno luksuzne usluge batlera koji je spreman da se pobrine za svaku njihovu potrebu. Za one koji su već videli i doživeli mnogo, najnoviji i najekskluzivniji znak luksuza je adresa u mestu koje se nalazi u sred nedođije.

Kao odgovor, najveće svetske hotelske grupe žure da se uključe u akciju, gradeći tamo gde biste ih najmanje očekivali, na samom kraju sveta.

Uzmite za primer hotel Moxy Tromsø (samo 150 dolara po noći), koji je otvoren u junu više od 320 kilometara severno od Arktičkog kruga. To je najseverniji hotel u celom Marriott Bonvoyu; nimalo mala stvar u grupi koja obuhvata više od 8.000 objekata. "Ekspanzija brenda Moxy ne svodi se na to da budemo svuda, na svakom tržištu, već se zasniva na pronalaženju pravih destinacija koje nam pomažu da odamo počast razigranom duhu brenda", kaže Brajan Džejmont, globalni lider brenda za Aloft Hotels i Moxy Hotels.

Ali niko ovde ne dolazi - na geografsku širinu iznad 69 stepeni severno - da bi boravio u ekonomskom hotelu. Umesto toga, hotel služi kao kapija za dve sezone istraživanja. Leti, putnici uživaju pod ponoćnim suncem koje nikada ne zalazi. Zimi, sve je u znaku lova na polarnu svetlost - vidljivu sa balkona hotelskog Sky Bara. Čašica akvavita pored vatre će vas čekati unutra kada budete spremni da se ugrejete i uživate u 'hygge' atmosferi.

"Kada putnici istražuju novu destinaciju - posebno onu koja je malo van utabane staze - žele da borave u hotelu u koji mogu imati poverenja", kaže Džejmont, napominjući da nove destinacije u godinama koje dolaze variraju od Oklenda do Zanzibara.

Marriott Bonvoy posebno se probija u oblasti koje su ranije bile domen ultra-ekskluzivnih, privatnih odmarališta. U aprilu je debitovalo JW Marriott Masai Mara Lodge u Keniji (1.450 dolara po noći, sve uključeno), a novo odmaralište JW Marriott Serengeti Lodge u Tanzaniji biće otvoreno 2026. godine.

Hyatt takođe ide tamo gde prethodno nisu išli hotelski lanci. Njegova Unbound Collection stoji iza hotela Commune By The Great Wall (177 dolara po noći), koji je otvoren 2021. godine u ruralnom Pekingu. Povezan je privatnom stazom sa neobnovljenim delom Kineskog zida. To je tip iskustva koje putnici donose kući i koje postaje dragocena uspomena.

"Za Unbound Collection, sve je u priči, to je lepota ovog brenda", kaže Kejti Džonson, globalni šef brenda za Hyatt's Independent Collection. "To su jedinstveni, uređeni doživljaji koji se razlikuju od bilo čega drugog."

Kada je Kineski zid jednostavno previše posećen za vas, razmislite o poseti duboko u unutrašnjosti severozapadne Kine sa boravkom u Conrad Urumqi (129 dolara po noći). Ovaj luksuzni brend u Hilton porodici dovodi putnike do glavnog grada Ujgurske Autonomne Regije Xinjiang ovom nekretninom, koja je otvorena 2021. godine.

Ponekad su destinacije van utabane staze čak skrivene unutar delova sveta sa kojima biste inače mogli biti upoznati. Iako Karibi nisu tajna, koliko ljudi, za razliku od toga, ide na ostrvo Roatán, udaljeno od obale Hondurasa? Dodajte svoje ime na listu tako što ćete se prijaviti u Kimpton Grand Roatán Resort + Spa (329 dolara po noći). Objekat sa 119 soba u portfoliju IHG Hotels & Resorts otvoren je ovog oktobra na West Bay Beachu. Hotel postavlja posetioce na rub Mesoameričkog barijernog grebena, drugog najvećeg na svetu, i svih divnih ronilačkih i vodenih aktivnosti koje nudi.

Sada kada je lakše nego ikada otići tamo gde nikada niste bili, ostaje samo jedno: pravo na hvalisanje da ste stigli tamo pre vaših prijatelja.

Luxury Experience