Ipak, nisu sve vesti tako loše. Nekoliko vrhunskih teškaša uspelo je da ostane na sigurnom. Na prvom mestu, Porsche je zapravo zabeležio porast od 1,2 odsto i sada je ukupna vrednost brenda 34,3 milijarde dolara. To je verovatno delom posledica uspešnog ulaska proizvođača automobila u elektrifikaciju. Porsche je prošle godine prodao 20.000 modela svog popularnog potpuno električnog automobila Taycan, nadmašivši 911 u SAD uprkos pauzi od šest nedelja u proizvodnji.
Slično se dogodilo i sa kompanijom Ferrari koja je skočila za 2 odsto odnosno 9,2 milijarde dolara, dok je Rolex zabeležio porast prodaje za 0,8 odsto. Igrom slučaja, dva luksuzna titana su takođe ove godine proglašeni za najpouzdanije brendove na svetu.
Još jedan brend koji je usporio silazni trend bio je Celine. Kao najbrže rastući luksuzni konfekcijski brend na listi, skočio je sa 34. pozicije na 13. i povećao ukupnu vrednost brenda. To se u velikoj meri može pripisati kreativnom i umetničkom direktoru kuće, Hediju Slimaneu, koji je uspeo da privuče kupce generacije Z širom azijskog tržišta, nastavljajući da privlači ključnu klijentelu.
Prema rečima direktora kompanije Brand Finance, Aleksa Hejka, možda postoji dobra strana sveobuhvatno loših vesti. On kaže da bi se pandemija mogla koristiti kao katalizator promena u celom sektoru i podstaći trgovce na malo da pojačaju ponudu e-prodaje.