Par je udružio svoje znanje, istrajao i konačno je nagrađen!
Teza Barton i Kol Herman pokrenuli su aplikaciju za uređivanje fotografija iz dva razloga: strasti i praktičnosti. 2017.godine mladenci su se borili da plate kiriju od 2.800 dolara u Njujorku, nastavili su sa nizom drugih poduhvata, ali nijedan nije bio posebno profitabilan i bili su razočarani.
U to vreme, Herman je radio puno radno vreme kao programer softvera. Barton je bila slobodni fotograf i perspektivna influenserka, a onda su zajedno došli na ideju koja je iskoristila njihove veštine: kreiranje i prodaja filtera za fotografije na Adobe-u.
U roku od nekoliko nedelja, njihovi filteri su stekli pratioce, što je navelo par da lansira sopstvenu aplikaciju za uređivanje fotografija pod nazivom Tezza. Danas je Tezza lifestyle brend koji prodaje kolaže, odeću i nedavno pokrenut časopis, pored vrhunske aplikacije za uređivanje fotografija i video zapisa. Kompanija sa sedištem u Los Anđelesu prijavila je prodaju od 26,5 miliona dolara prošle godine (25 miliona evra), ili 2,2 miliona dolara mesečno u proseku (2 miliona evra), prema CNBC Make It.
„Počeli smo bez namere da postanemo kompanija. Tezza je zaista lansirana kao strastveni projekat, način da ostvarimo dodatne prihode za plaćanje stanarine i preživljavanje u Njujorku“, naglašava Herman, napominjući da je fotografska karijera njegove supruge počela sa 16 godina i da je imala poseban talenat, jer je uređivala fotografije u stilu modnog časopisa i svoje radove delila na Instagramu.
Njen talenat su primetili brendovi kao što su Urban Outfitters i Free People plaćajući joj da snima reklame za njihove proizvode. Do trenutka kada su se ona i Herman preselili u Njujork 2016. godine, prikupila je oko 20.000 pratilaca na društvenim mrežama. Radila je naporno 18 meseci kako bi sastavila kraj s krajem dok je unapredila svoju aplikaciju.
„Borili smo se stalno. Naš poduhvat uključivao je mnogo suza, pokušaja i grešaka. Mislili smo u početku da je to glupa ideja i da nikada nećemo uspeti. Dugo nismo dobijali očekivane rezultate i bili smo frustrirani. To je zaista bila borba“, naglašava Barton.
Da bi se Tezza razlikovala od svojih konkurenata, par je odlučio da kupcima ponudi pristupačan način da im fotografije izgledaju dostojne Instagrama. Svaka druga aplikacija odavala je neku vrstu profesionalnog izgleda, ali umesto toga, Tezza je bila inovativna, sa svojim funkcijama za uređivanje fotografija koje su bile realnije, dok je njen ležeran milenijumski sleng osvojio brojne pratioce.
Njihov način razmišljanja se isplatio: Tezza se pojavljuje na Apple listi „Essential Photo & Video Apps“ i svrstava se među najbolje konkurente kao što su Lightroom i VSCO u prodavnicama aplikacija. Par danas ima mali tim zaposlenih, ukupno 12, kako bi uštedeli troškove i zadržali kontrolu nad „kreativnom vizijom“ brenda.
„Strah od pokretanja nečega je najteži deo. Možda vaša prva ideja neće biti vaš konačni i uspešan proizvod, ali ćete naučiti sve što treba da znate o sledećoj. Zaista smo shvatili da morate biti dosledni i stvarati i u nekom trenutku u budućnosti ćete biti nagrađeni“, zaključuju oni.