Tako se to radi: Ferrari časti svoje zaposlene bonusima od 15.000 dolara

Ferrari je imao najbolju godinu ikada, a sada kompanija svakom od svojih 5.000 radnika daje bonus do 15.000 dolara…

Prošlogodišnja sezona Formule 1 bila je frustrirajuća katastrofa za Ferrari, ali isto se ne može reći za proizvodnju superautomobila legendarne italijanske marke; u stvari, njihova sreća je bila u potpunoj suprotnosti jedna sa drugom. Finansijski, proizvođač automobila sa sedištem u Maranelu imao je rekordnu 2022. godinu i prenosi deo svog bogatstva na svoje vredne zaposlene tako što deli debele bonus čekove. Glavni izvršni direktor Ferrari brenda, Benedeto Vinja rekao je da će više od 5.000 zaposlenih u kompaniji dobiti bonuse od čak 13.500 evra (oko 15.000 dolara), što predstavlja skok od oko 12,5 odsto u odnosu na prethodnu godinu.

Prema prošlogodišnjem finansijskom izveštaju koji je objavio Ferrari, kompanija je isporučila rekordnih 13.221 automobila, što predstavlja neverovatni rast od 18,5 odsto u poređenju sa 2021. To je pomoglo Ferrari brendu da akumulira neto profit od nešto više od milijardu dolara. Zanimljivo je da impresivne prodajne performanse ne uključuju čak ni dugo očekivani SUV proizvođača, Purosangue, koji će početi da stiže do kupaca negde kasnije ove godine. Predviđeno je da će Ferrari SUV postati najprodavaniji model proizvođača i značajno povećati cifre prodaje za ovu godinu i dalje. Izvršni direktor kompanije je tvrdio da je potražnja Purosanguea „izuzetno visoka; daleko iznad očekivanja.” U stvari, slotovi za Ferrari SUV su prodati za najmanje naredne dve godine, što je primoralo italijanski brend da privremeno prestane da prima nove porudžbine.

Rekordni rezultati prodaje su predvidljivo pozitivno uticali na Ferrari cenu akcija koja je naglo porasla u poslednjih nekoliko meseci. Nakon što su sredinom 2022. pale ispod 170 evra (oko 185 dolara) zbog rasprodaje na celom tržištu, Ferrari akcije su nedavno uspele da dostignu najviši nivo od 247 evra (otprilike 270 dolara). U stvari, cena akcija je porasla za 280% otkako je debitovao na berzi 2016. godine, što ga čini investicionim sredstvom sa boljim učinkom od nekih od najkolekcionarnijih automobila koje je napravio ovaj legendarni proizvođač.

Luxury Experience