Najpopularniji brend sveta kažnjen zbog lažnog reklamiranja

Kao što već znate, slavni brend nosilac je titule za najskuplju reklamu na svetu... Ipak, kako kažu njihovi verni fanovi, trebalo je da ulože više novca i truda u svoje Sublimage La Creme Texture Supreme i Le Blanc Masque Healthy Light Creator Mask proizvode...

Ovi skupoceni proizvodi po svemu sudeći ne rade tako dobro (bolje rečeno uopšte) kako bi uklonili pege ili inhibirali melaninske formacije kao što tvrde. Sublimage La Creme, koja košta 400 dolara, obećava efekat podmlađivanja, zahvaljujući naučnicima koji su posetili najudaljeniji deo ostrva Madagaskar, kako bi pronašli unikatne anti-ageing sastojke. Ipak, istina koja dolazi sa ovim proizvodima je mnogo drugačija – oba proizvoda su uvoze kao kozmetika bez specijalne upotrebe, a njihove formule ne sadrže sastojke sa takvim funkcijama, zbog čega je kineska jedinica Chanel brenda kažnjena sa 30.420 dolara zbog lažnog reklamiranja.

Nakon tvrdnji o poboljšanju kože, kompanija nije mogla da podnese relevantni laboratorijski izveštaj koji bi dokazao te funkcije, što je poprilično šokantno kada se radi o brendu sa reputacijom koju uživa Chanel. Maska koja košta 100 dolara navodno radi preko noći, kako bi vratila blistavost kože. Na sajtu brenda stoji opis u kom brend tvrdi da se koža nakon korišćenja ove maske blistava i osvežena.

Ipak, nakon kažnjavanja, Chanel je prilagodio svoje opise na sajtu, iako je već više od 140 proizvoda prodato. Izgleda da ni oni najveći nisu zaštićeni kada se radi o zakonu, što nama, kao potrošačima može zvučati utešno!