Dogovor visokog profila koji uključuje sponzorstvo Olimpijskih igara u Parizu 2024. od strane LVMH grupe, navodno, sprovodi Antoan Arno, jedno od petoro dece generalnog direktora kompanije milijardera, Bernara Arnoa.
Prema izveštaju Rojtersa, 46-godišnjak, koji je zadužen za marketing LVMH grupe, pregovara o promociji brendova kompanije, među kojima su Louis Vuitton i Dior, kao i brendovi šampanjca kao što su Moet & Chandon. Prema izvorima, posao bi Arnoa mogao koštati 150 miliona evra.
Najstariji sin Bernara Arnoa, navodno vidi ovaj događaj kao idealnu platformu za reklamiranje LVMH grupe kao lidera zanatstva i francuskog nasleđa. Cilj je diskretno prisustvo brendova grupe, bez preteranog ispisivanja logotipa koji bi mogli „umanjiti” njen imidž. Drugim rečima, učešće LVMH kompanije na Olimpijskim igrama 2024. moglo bi da uključi vrhunske kampanje i ciljane akcije na društvenim mrežama i drugim platformama za njegove vodeće kompanije.