Kortni Kardašijan lansira svoj novi brend

Poput njenih sestara, Kim i Kajli, Kortni Kardašijan želi da proširi svoju imperiju…

Pored njene lifestyle platforme Poosh, skoro venčana reality zvezda priprema se za lansiranje svog novog brenda, nazvanog lemme. Za sada, brend je predstavio samo jednu tizer fotografiju na kojoj vidimo Kortni kao sedi u fotelji, gledajući u svoj telefon. “Želećete da sednete zbog ovih vesti… Uključite notifikacije molim vas”, stoji u Instagram opisu ove fotografije.

I dok za sada ništa nije zvanično objavljeno, tabloid The Sun kaže da je lemme partnerstvo između reality zvezde i njenog dugogodišnjeg prijatelja, Sajmona Haka, koji je vlasnik njujorške agencije za odnose sa javnošću, Command Entertainment Group. Pored toga, Kortni je podnela zahtev za zaštitni znak brenda koji će proizvoditi “torbe, tašne, tote torbe, novčanike, pismo torbe i odeću”, uz dodatne kategorije koje uključuju “igrice, igračke i sportsku opremu”.

Pogledajte tizer ispod, i pokušajte sami da procenite šta nam je Kortni pripremila:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by lemme (@lemme)

Luxury Experience