Kako Prada i Unesko žele da promene svet

Možemo slobodno reći da su vodeći svetski brendovi najveći influenseri sveta…

Šta jedan brend radi, brojni drugi slede i ponavljaju, dok se isto može reći i za njihove kupce. Kada govorimo u ogromnim i uticajnim brendovima kao što je Prada, njihovi postupci često izazivaju burne reakcije u svetu, baš kao i ovaj o kom danas govorimo.

Brend Prada je odlučio da se udruži sa Uneskom, kako bi zajedno osmislili obrazovni program, usmeren podizanju svesti i promociji odgovornog ponašanja prema okeanima. Očigledno je, i svima jasno, da živimo u vreme kada je naše prirodno okruženje u krizi, zajedno sa okeanima, zbog čega saradnje poput ove i nastaju.

Kompanija takođe navodi da će promene početi da uvodi “kod kuće”, odnosno u svojoj srži, te da su sami sebi postaivli ciljeve održivosti koji su deo višegodišnje strategije. Ova promena u Prada brendu već je evidentna u njihovoj Re-Nylon inicijativi, gde će slavni brend zameniti svoj čuveni najlonski materijal verzijom koja je kreirana od reciklirane okeanske plastike.

Poput svake industrije, modna industrija ima svoj uticaj na okeanski život, pa će ovaj program navesti studente da razviju kampanje za podizanje svesti na temu očuvanja okeana i načina na koje moda može uneti promene i imati pozitivni uticaj na njegovo zdravlje menjanjem sopstvenih praksi. Panel koji se sastoji od internacionalnih članova, uključujući i ljude iz Prada grupe i Uneska, odabraće pobednika sa najboljom kampanjom u maju ove godine, a kampanja će biti predstavljena u Ujedinjenim Nacijama u Lisabonu, idućeg meseca.

Lorenco Berteli, vođa marketinga u Prada grupi, rekao je: “Ova saradnja sa Uneskom je u savršenom skladu sa našom filozofijom i može se posmatrati kao direktni kanal komunikacije sa studentima iz svih svetskih škola. Ponosni smo što smo deo ovog projekta koji je proizašao iz inicijative koja je osmišljena kao inovacija proizvoda i kreiranje održivog, sirovog materijala”.

Luxury Experience