Gucci se pridružuje The Lion’s Share fondu

Bilo da se radi o markantnim pumama ili medvedima, divlje životinje su egzotične, drage i nažalost, uvek ugrožene u današnje vreme…

Sa ciljem da to promeni na velikoj, globalnoj sceni, Gucci brend se pridružio The Lion’s Share fondu, kako bi našim prijateljima sa četiri šape dao priliku da uživaju u predivnom svetu koju i zaslužuju. Ideja koja stoji iza ovog fonda je jednostavna – svaki put kada jedan luksuzni brend prikaže životinju u svojoj kampanji, moraju donirati 0.5 % zarade u humanitarne svrhe. Novac koji je sakupljen na taj način koristi se za savladavanje krize u prirodi, biodiverzitetu i klimi, širom sveta. Vođeni Programom za razvoj Ujedinjenih Nacija (UNDP), ovaj plan za cilj ima da sakupi preko 100 miliona dolara godišnje, tokom sledećih pet godina.

Komentarišući ovu inicijativu, predsednik i CEO Gucci brenda, Marko Bizari, rekao je: “The Lion’s Share fond je važan dodatak našoj strategiji konzervacije. Priroda i divljina će Gucci brendu pružiti inspiraciju za kreiranje, koja je integralni deo našeg narativa kroz kolekcije i kampanje. Sa sve snažnijim pretnjama biodiverzitetu naše planete, ovakve inicijative imaju potencijal da budu transformativne, tako što organski povezuju poslovnu zajednicu sa direktnim akcijama zaštite našeg prirodnog okruženja i habitata najugroženijih vrsta”.

 

Luxury Experience