Na tržištu luksuznih brendova beauty sveta ponovo se oseća uzbuđenje.
LVMH, svetski gigant koji stoji iza najekskluzivnijih imena, razmatra prodaju 50% udela u Fenty Beauty – revolucionarnoj liniji koja je Rijanu lansirala u red miliardera i potpuno promenila pravila igre u svetu kozmetike. Reč je o paketu vrednom milijardu do dve dolara, koji bi mogao redefinisati način na koji luksuzni giganti upravljaju svojim najvrednijim draguljima.
Fenty Beauty od svog debija 2017. godine nije prestajao da oduševljava. Kada je predstavila 40 nijansi pudera, svet je oduševljeno prozvao „efekat Fenty“, stvarajući potpuno novu, inkluzivnu definiciju luksuza. Svojim pažljivo osmišljenim proizvodima i autentičnim pristupom, Rijana je dokazala da kozmetika može biti više od make-upa – to je manifest samopouzdanja i stila.
Ipak, tržište luksuzne kozmetike prolazi kroz turbulencije i transformacije. Poslednjih godina brendovi reorganizuju portfolije, oslobađaju kapital za nove projekte i fokusiraju se na ono što zaista donosi moć i profit. LVMH u ovom trenutku prati trendove, prateći primer konkurentskog Keringa, koji je svoj beauty odeljak prodao L’Oréalu za četiri milijarde evra, čime je pokazao da je vreme eksperimentalnog širenja prošlo – sada je fokus na snazi, strategiji i jasnim ciljevima.
Jedna stvar ostaje nepromenjena: Fenty Beauty ne postoji bez Rijane. Ona nije samo lice brenda, već njegova kreativna duša i arhitektka vizije koja je definisala estetiku 21. veka. Autentičnost, inkluzivnost i pažljivo odabrane formule učinile su da Fenty Beauty postane globalni fenomen. Njeno kozmetičko carstvo sada obuhvata ne samo make-up, već i negu kože, kao i legendarnu liniju donjeg rublja Savage X Fenty.
Iako je Fenty modni eksperiment u LVMH-u – luksuzni brend Fenty Fashion – bio ambiciozan, pandemija i visoki troškovi proizvodnje su ga zaustavili, ostavljajući Rijanu i LVMH da se fokusiraju na ono što stvarno funkcioniše. Beauty linija, sa svojim odvažnim nijansama, glamuroznim pakovanjima i filozofijom „svako je lep“, ostaje pravi luksuzni biser, spreman da i dalje dominira tržištem.