FACEBOOK STRANA VREDNA 7 MILIONA EVRA

Društvene mreže su odličan način da kompanije budu u kontaktu sa svojim potencijalnim ili trenutnim klijentima…

Ipak, one se mogu koristiti kao alat kojim se zarađuje novac, što možemo videti na primeru nemačkog proizvođača automobila. Mercedes je jedan od najpopularnijih proizvođača automobila u čitavom svetu, tako da im nije potrebna neka posebna reklama ili promocija, ali ipak, oni nisu hteli da zaostaju za svojom konkurencijom pa su stoga napravili svoju stranu na društvenoj mreži Facebook. U julu ove godine, Mercedes strana na Facebooku imala je 15 miliona “lajkova”, a sada već ima nešto više od 17 miliona.

Ovaj podatak nije nimalo beznačajan, s obzirom na to da je procenjena vrednost ove Facebook strane 7.2 miliona EUR, čime nijedan drugi proizvođač automobila ne može da se pohvali. Na drugom mestu po ovom rangiranju nalazi se strana Aston Martin kompanije vredna 3.48 miliona EUR, dok je treće mesto zauzeo Land Rover sa procenjenom vrednošću od 2.8 miliona EUR.

Kako bi obeležili ovaj važan trenutak i proslavili svoj uspeh, dizajneri iz Mercedes brenda su uz pomoć lepljive trake na zidu kreirali veoma autentičnu repliku njihovog AMG GT modela u razmeri 1:1. 

Luxury Experience