Da li znate koja reklama je najskuplja na svetu?

Ukoliko bi vas iko ikada pitao koja je reklama najskuplja, verovatno bi vam na pamet pala neka koja je snimana u svemiru…

Iako je Estee Lauder platio 128.000 dolara NASI za fotografisanje traženog Advanced Night Repair seruma unutar Internacionalne Svemirske Stanice, njihova kampanja nije ni blizu najskuplje. Pre nekoliko godina, Lexus se udružio sa režiserom Kevinom Mekdonaldom koji je nagrađen Oskarom kako bi kreirali prvu reklamnu kampanju sa veštačkom inteligencijom i opet nisu uspeli da odnesu pobedu kao najskuplja kampanja ikada. Ta čast zapravo pripada brendu Chanel i reklami za njihov kultni Chanel No 5 parfem.

Ova reklamna kampanja snimljena je 2004.godine, kada su potrošena 33 miliona dolara za 180 sekundi reklame. Moramo priznati da je kampanja više nego bajkovita, a Nikol Kidman igrala je glavnu ulogu – njen honorar je iznosio 3 miliona dolara, dok je njen partner na snimanju bio Rodrigo Santoro.

Kampanja je nazvana The Film, dok se priča okreće oko predivne superzvezde koja pokušava da izbegne paparace, i tako završava sa nepoznatim čovekom u taksiju. Zvuči kao deo nekog romana, zar ne? Santoro potom čezne za svojom voljenom u svom stanu, gde se ogromni Chanel znak nalazi na krovu. Na samom kraju, Kidmanova je ponovo u ulozi zvezde na crvenom tepihu, dok sa nostalgijom gleda prema krovu i priseća se lepih vremena.

Režiser filma bio je Baz Lurman, koji je impresionirao čitav svet. Inače, kampanja je postavila novi standard u snimanju kampanja za parfeme – reklame su prestale da budu kliše i postale su mnogo više od toga. One nisu prodavale miris, već luksuz i glamur!

Luxury Experience