Da li će Bijonse zadržati status kraljice? Ne ako se pita adidas

Čini se da fanovi Bijonse polude za ulaznicama za njenu renesansnu svetsku turneju, ali ne i za njeno partnerstvo IVY PARK sa Adidasom.

Ugovor o brendu se završava nakon 2023. godine, a rukovodioci Adidasa navodno razmatraju da li žele da ga zadrže. Nedavni izveštaj Vol Strit Žurnala navodi da je saradnja rekordnog dobitnika Gremija sa gigantom sportske odeće značajno opala u prodaji. U 2022. godini, linija je zaradila oko 40 miliona USD, što je zapravo pad za više od 50% sa 93 miliona USD u 2021, dok nije nimalo u skladu sa predviđanjima - predviđeno je da će linija odeće i obuće ostvariti prodaju od 250 miliona USD prošle godine.

U dokumentima koje je časopis nabavio, „otprilike polovina proizvedene robe ostala je neprodata“ i IVY PARK na kraju „gubi novac za Adidas“. U 2023. predviđa se da će linija zaraditi 65 miliona dolara. Ranije se očekivalo da će ove godine zaraditi 335 miliona dolara.

Sa padom prodaje, nepoznato je da li će se partnerstvo nastaviti - ugovor IVY PARK se završava nakon 2023. godine, dok su rukovodioci Adidasa još uvek u raspravama o tome da li da zadrže brend.

Adidas je iskoristio partnerstva sa slavnim ličnostima kao što su Farel Vilijams i Kanje Vest, od kojih je potonji prekinut otkako je reper izneo kontroverzne primedbe, uprkos činjenici da je saradnja donela ogroman uspeh kompaniji za sportsku odeću. Adidasov i Bijonsin tim navodno su imali nesuglasice oko toga kako da plasiraju brend IVY PARK, a pevačica takođe nije nosila komade ovog brenda kako bi iskoristila svoj uticaj za promociju.

IVY PARK bi trebalo da lansira svoju najnoviju kolekciju „PARK TRAIL” 9. februara.

Luxury Experience