Chanel i Louis Vuitton su zvanično najvredniji brendovi na svetu

Legendarna luksuzna kuća Chanel je po prvi put objavila svoje finansijske godišnje rezultate u svojoj 108 godina dugoj istoriji.

Do sada je brend podatke o finansijama držao u strogoj tajnosti, s tim što je javnost jedino mogla da pretpostavi koliko prihoda zarađuju od globalne prodaje svoje odeće, aksesoara, kozmetičkih proizvoda i parfema.

Brojke su pokazale da je prodaja Chanel brendu u 2017. godini donela 9,2 milijarde dolara, što je 11% više u odnosu na prethodnu finansijsku godinu.

Ova brojka pokazala je da su Chanel i Louis Vuitton - koji je takođe u vlasništvu LVMH grupe najvredniji luksuzni brendovi na svetu.

Za razliku od njih, Gucci, koji je zabeležio porast popularnosti i prodaje pod rukovodstvom kreativnog direktora Alesandra Mikelea, je prijavio zaradu od oko 7,2 milijardi dolara.

U intervjuu za Business of Fashion, glavni finansijski službenik kompanije Chanel izjavio je: "Shvatili smo da je došlo vreme da se činjenice stave na sto kako bismo tačno pokazali ko smo - kompanija sa 10 milijardi dolara i veoma snažnim finansijama, plus sa svim sredstvima i municijom na raspolaganju koja čine da budemo nezavisni. Prepoznajemo da smo često predmet mnogih spekulacija i da ljudi nemaju činjenice o našem poslovanju, što dovodi do cirkulacije lažnih ili pogrešnih informacija. Bilo je vreme da dozvolimo da naše bilansno stanje govori samo za sebe."

N.V.T.

Izvor Hypebae

Luxury Experience