Glumica je najavila lansiranje ”Atelier Jolie”, novog modnog kolektiva koji želi da kreatore stavi u prvi plan.
Najavljujući novi poslovni poduhvat pod nazivom „Atelier Jolie“, Anđelina Džoli lansira neku vrstu modne kuće u kojoj potrošači igraju ulogu dizajnera, pozivajući ih da sarađuju sa krojačima, kreatorima i zanatlijama kako bi kreirali jedinstvene modne komade. „Zašto jednostavno kupiti dizajn druge osobe, kada možete sami da kreirate?“ pita se Anđelina Džoli u izjavi objavljenoj na njenoj ličnoj Instagram stranici, gde ima 14,3 miliona pratilaca. Povodom lansiranja novog brenda, takođe je lansirala novi nalog @atelierjolieofficial.
„Svi možemo ceniti i biti pod uticajem drugih dizajnera, ali najviši oblik samoizražavanja - i verujem da je najzabavniji - je da stvaramo za sebe", napisala je Džoli. Talentovana glumica svoj poduhvat opisuje kao više „kreativni kolektiv“.
„Koristićemo samo kvalitetne vintage materijale i zalihe“, napisala je Džoli ispod svoje objave na Instagramu, koja je otkrila rustični logo brenda koji je dizajnirao Piter Majls, umetnički direktor koji je sarađivao sa modnim brendovima kao što su Celine, Gabriela Hearst i Repossi.