10 miliona dolara u dva dana: Rhode dokazuje da je prava revolucija u beauty industriji

Kada se spojila popularnost, talenat i savršen osećaj za trendove, Hejli Biber je stvorila fenomen koji osvaja svet – i zove se Rhode.

Njena kozmetička linija, koja je već neko vreme harala internetom i TikTok-om, konačno je debitovala u prestižnoj američkoj Sephori i to sa spektakularnim rezultatom. U samo dva dana, proizvodi Rhode prodati su za neverovatnih 10 miliona dolara i to je samo potvrda da je Hejli uspela da stvori pravu kultnu marku za generaciju Z i milenijalce.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Sephora (@sephora)

Rhode nije obična beauty marka. Ova linija je kombinacija minimalizma, sofisticiranih formula i Instagram-friendly pakovanja koje odmah osvaja pažnju. Od balsama za usne do „glazing milk“ proizvoda koji su postali viralni hitovi, svaka stvar iz kolekcije postala je predmet opsesije mladih trendseterki. Do sada su Rhode proizvodi postojali samo online, a taj debi u Sephori predstavlja pravu prekretnicu, potvrđujući da kvalitet i autentičnost mogu da prevaziđu svaku konkurenciju.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by rhode skin (@rhode)

Čak 40% kupaca koji su se zatekli u Sephori zbog Rhode proizvoda došli su sa konkurenata kao što su Ulta Beauty ili Target, što samo pokazuje koliko je brend privlačan i koliko je Hejli uspela da zaintrigira nove fanove. Ovaj debi se poklopio i sa velikim poslovnim potezom – preuzimanjem Rhode brenda od strane e.l.f. Beauty za oko milijardu dolara, što je omogućilo bržu ekspanziju i globalnu distribuciju, ali Hejli i dalje ostaje srce i duša brenda kao Chief Creative Officer i Head of Innovation.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by rhode skin (@rhode)

I dok prodajni rezultati oduzimaju dah, pravi izazov je zadržati pažnju publike i pretvoriti trenutni hajp u dugoročnu lojalnost. Ono što je sigurno jeste da Rhode redefiniše pravila igre u beauty svetu spaja društvene mreže, viralne trendove i visokokvalitetne proizvode u formulu koja fascinira i inspiriše. Ukratko, Hejli Biber je dokazala da može da pomeri granice i da njena kozmetička linija nije samo proizvod, već prava kulturna pojava.

Luxury Experience