Jahta koja nakon prvog pogleda oduzima dah

Svet nautike dobija novog takmaca u trci za krunu koju će poneti najluksuzniji brod sveta…

A Group studio, baziran u Monaku, okupio je tim iz snova kako bi kreirali svoj novi koncept superjahte. Osnovani 1985.godine od strane osnivača Oceanco brodogradilišta, Ričarda Hejna, studio se udružio sa dizajnerom jahti, Tibodom Le Merdijem, kako bi zajedno kreirali veličanstveni Project Comete, dugačak 82.90 metara.

Tibod je prvi put osmislio Comete pre četiri godine, kada je ujedno dobio nagradu BOAT International Young Designer of the Year. Sada, uz pomoć direktora jahtinga, Meta Pegruma, Tibod je uspeo da dalje profini svoju viziju i kreira brod iz snova.

U svojoj suštini, Comete u sebi sadrži Tibodovu svežinu i nove ideje, u kombinaciji sa ekstenzivnom ekspertizom u polju konstrukcije, koju poseduje A Group studio. Brod je dobio dinamične i elegantne linije, kao i superstrukturu koja se besprekorno spaja sa trupom. Njegove velikodušne proporcije kao rezultat su donele 1.800 GT enterijera, sa stambenim prostorima koji se na veličanstven način prelivaju u eksterijer.

“Comete može biti opisan kao prvi projekat koji unosi spoljašnjost unutra i obrnuto, zbog svog revolucionarnog aranžmana”, objašnjava portparol A Group studija. Zapravo, u rasporedu se može videti dovoljno prostora za do 12 gostiju, zajedno sa 22 člana posade. Vlasnički apartman dolazi sa svojom privatnom terasom koja meri tek neki kvadrat manje od 130 i nudi neverovatni pogled na pučinu. Osim toga, brod ima zaklonjeni eksterijerni salon koji zauzima oko 240 kvadrata, spa koji gleda prema pramcu i dva đakuzija. Glavni ukras jahte je definitivno veličanstveni bazen staklenog dna, koji krade svu pažnju.

“Za nas, ovaj dizajn je rezultat savršenog balansa između prostora koji su otvoreni prema prirodi i prefinjenih, čistih formi”, dodaju iz studija. Naravno, Project Comete u sebi skriva i brojne igračke za vodu, sa garažom u koju mogu stati dva velika i jedan omanji tender, sa ne manje od osam džetskijeva. Kada se radi o propulziji, brod će imati maksimalnu brzinu od 16 čvorova i brzinu krstarenja od 12.