PERCHING 115’ - Visok nivo komfora

Pershing 115’ najbolje izražava karakteristične vrednosti kompanije i revoluciju stila koji je stvoren da iznenadi...

Ovaj model karakteriše veoma originalna spoljna linija, tako vijugava i odlučna u isto vreme, kao i izvanredne performanse za koje je sposobna, održavajući i dalje visok nivo komfora. Ova jahta obuhvata sve one funkcije koje čine Pershing svetski liderom u proizvodnji otvorenih jahti: inovacije, udobnost, performanse, dizajn i klasu.

Prednja paluba je opremljena polukružnim divanom i stolom koji može da se spušta u cilju stvaranja jedinstvenog dela za sunčanje, koji je zaštićen bimini tendom koja se uvlači. Veliki gornji deo za sunčanje je projektovan na takav način da stvara prostor gde se gosti na brodu mogu opustiti na suncu u potpunoj privatnosti.

Veliki kokpit u prostranoj pokrivenoj površini može se koristiti i tokom dana i uveče, i ima stolice, sto od tikovine koji može da primi 10 osoba, bar i veliku zonu za sunčanje. U salonu, stolovi, kako oni za trpezariju tako i na ulazu, su od kristala boje burgundca i mogu da se rasklope, proizvodi ih “Naos”. Trpezarijski sto ima deset stolica od kože u konjak boji. U trpezariji je parket i tepih urađen po meri u oblasti salona, karakterističnog dizajna i boja koje je personalizovao O.T.  za Pershing. Četiri „Marioni“ lampe od belog opal stakla kompletiraju prostor.

Na kraju, ekskluzivni dekor, u potpunosti Fendi, svakako treba spomenuti. Prestižni italijanski brend daje suštinu idealanom načinu uživanja u prostoru - toplo, rafinirano okruženje i želja za jednostavnim, elegantnim luksuzom, stvaraju idealno mesto za ikonu italijanskog stila.

Standardnu verziju Pershing 115’ ipokreće dvostruki dizel MTU motor od ukupno 7400KS, koji u kombinaciji sa potiskom dva Kamewa Rolls Royce hydro-jeta garantuje maksimalnu brzinu od oko 40 čvorova. Skoro predstavljena Pershing 115’ jahta poseduje značajne inovacije koje je izdvajaju od ostalih mega jahti. Ona je, u stvari, ojačana Vericor TF50 gasnom turbinom nove generacije, koja se retko koristi na jahtama zbog svoje kompleksnosti i troškova pojedinih komponenti. Još jedna velika prednost ovakve strukture jeste da je jahta tiša i bez vibracija... čak i pri maksimalnoj brzini od 52 čvora!

Luxury Experience