Virgin Atlantic postaje najinkluzivnija avio-kompanija na svetu

Muški piloti i kabinsko osoblje moći će da nose suknje i visoke potpetice, ako to žele...

Kompanija Virgin Atlantic, koja je u vlasništvu milijardera Ričarda Brensona, probija nove puteve ka inkluzivnosti i zauvek je odbacila pravilnik koji važi za osoblje avio kompanije.

Sada muško osoblje može slobodno izabrati da nosi suknje kako bi izrazili svoj identitet. Ranije su muškarci u kompaniji Virgin Atlantic nosili bordo odela, a žene klasične crvene suknje i sakoe. Promene su se pojavile 2019. godine, prvo sa ukidanjem strogih pravila šminkanja, a zatim je žensko osoblje dobilo pantalone kao standardnu uniformu. Takođe su dozvolili osoblju da prikazuje tetovaže, postavši prva velika svetska avio-kompanija koja je to učinila.

Novi talas progresivnosti se tu ne završava, jer ažurirana politika takođe pruža mogućnost i osoblju Virgin Atlantic kompanije i putnicima da nose značke kako bi bili sigurni da im se obraćaju na pravi način s obzirom na njihov rodni identitet.

Glavni komercijalni direktor avio-kompanije, Juha Jarvinen, rekao je: „Veoma je važno da omogućimo našim ljudima da prihvate svoju individualnost. Upravo iz tog razloga želimo da im pružimo priliku da nose uniformu koja im najbolje odgovara. Ljudi se osećaju osnaženo kada nose ono što ih najbolje predstavlja, a ova politika rodnog identiteta omogućava ljudima da prihvate ono što jesu i da se u potpunosti uključe u posao.“

Sistemi za prodaju karata avio-kompanije će takođe omogućiti rodno neutralnim ljudima da koriste rodne kodove „U“ ili „X“ u svojoj rezervaciji, kao i rodno neutralnu titulu „Mx“. Izmena politike dolazi nakon što su se glavne američke avio-kompanije u julu dogovorile da ažuriraju svoje sisteme do 2024. kako bi klijentima omogućili kupovinu karata sa oznakom pola „X“, što znači da putnik sebe ne smatra ni ženom ni muškarcem.

Ovi napori zaslužuju pohvale, ali na društvenim mrežama smo videli različite stavove, čak su ovaj potez avio kompanije neki nazvali gubljenjem vremena. Neki su se pitali zašto kompanija ne daje svom osoblju povećanje plata ili snize cena karata.

Luxury Experience