Poslednji pozdrav za Pagani Huayra model

Pagani je upravo predstavio ultimativni Huayra model, koji je zapravo ubojito oružje za trkačku stazu, koje ponosno na sebi nosi R oznaku, poput svog prethodnika, legendarnog Pagani Zonda R...

Slavni proizvođač superautomobila prvi Huayra model lansirao je 2014.godine, kao zamenu za neprevaziđene Zonda opcije. Nakon skoro sedam godina u proizvodnji, možemo slobodno reći da je slavna auto-kuća odabrala idealni trenutak za kreiranje naslednika. Ipak, pre nego što mlada Pagani nada dospe u žižu javnosti, fabrika će kreirati trideset primeraka Huayra R varijante, kako bi se na pravi način oprostila od njega. Nemojte dozvoliti da vas zavara izgled novo superautomobila - on je dobio daleko više od nove oznake, iako neodoljivo podseća na stariju varijantu. Pagani je Huayra R model opremio čitavim nizom bespoke pogodnosti i delova, kako bi kreirao izuzetni automobil, stvoren za dominaciju na trkačkoj stazi.

Glavni akcenat Huayra R modela jeste njegov motor koji je kreiran po meri i konstruisan od strane Mercedesovog HWA trkačkog odseka. Šestolitarski V12 može izbaciti do 9.000 rpm i 828 konjskih snaga. Kako kažu iz čuvenog brenda, novi motor nema ništa zajedničko sa Mercedes-AMG twin-turbo šestolitarskim V12 jedinicama koje pokreću ostatak Huayra flote. "Zvučaće kao Formula 1 automobil. Stari, dobri, ne novi", izjavio je direktor prodaje i marketinga Pagani brenda, Hanes Zanon. Pagani će takođe ponuditi opcioni prigušivač, kako bi pomogao svom novitetu da se prilagodi limitima buke od 110 decibela na određenim trkačkim stazama. Motor je uparen sa trkačkim šestostepenim nesinhronizovanim menjačem, koji kanališe svu snagu prema zadnjim točkovima, a rigidno je montiran na šasiju, kao jedan od njenih glavnih članova.

"Huayra R, poput Zonda R modela, predstavlja najslobodniji, najekstremniji Pagani model orijentisan performansama", kako objašnjava Pagani gazda, Horacio Pagani. Huayra R koristi karbonski titanijum za svoj ram, koji pojačava torzionu rigidnost za 16 procenata. Kada se radi o aerodinamici, model dolazi sa parom aktivnih zakrilaca pozadi, koji će mu pomoći da generiše ultimativnu silu potiska. Pored toga, Huayra R je opremljen Pirelli gumama koje potiču sa GT3 trkačkih modela, koje prema navodima imaju 30 do 40 procenata bolje prijanjanje u odnosu na ulične gume. Kao što smo već naveli, samo 30 jedinica Pagani Huayra R modela će biti konstruisano, dok će cena svakog kretati od 3.1 milion dolara.