Memobottle - Ravno je novo okruglo

Više slika

Više slika

U proteklih nekoliko dana, dok je još jedan u nizu vrelih talasa vladao našom zemljom i okruženjem, flašica hladne vode bila je naš omiljeni aksesoar…

I dok su mnogi od nas sa sobom nosili jednokratne flašice sa vodom ili drugim osvežavajućim napitkom, boreći se sa njima i pokušavajući da pronađemo mesto za njih u našim modernim tašnama i rančevima, Džesi Livorti i Džonatan Birt su odlučili da kreiraju nešto sasvim moderno, drugačije i donekle neočekivano. Njihov dizajn nazvan memobottle™ je premium tanka, višekratno upotrebljiva flašica za vodu koja je dizajnirana da se elegantno uklapa u torbice, torbe za laptop i čak u džep, bolje rečeno, dizajnirana je da stane tamo gde druge flašice ne mogu.

Oblik memobottle™ imitira međunarodne veličine papira A5 i A6 i izrađen je od izdržljive plastike bez BPA s cradle-to-cradle sertifikatom.

"Nekako tokom vremena, društvo se fiksiralo na dizajniranje cilindričnih flašica, iz čega su proizašli držači za piće u automobilima i dodaci za flašice. Umesto da stvaramo proizvod koji se prilagođava postojećim normama, odlučili smo da promenimo pristup i stvorimo nešto što je lako prenosivo, ali i dalje zadržava funkcionalnost tradicionalnih flašica", kaže Livorti.

memobottle je dizajniran s namerom da podigne svest o količini plastičnih flaša za jednokratnu upotrebu koje završavaju na deponijama i vodotocima, sa ciljm inspirisanja društva da se okrene predmetima koji se mogu više puta koristiti. “Često je ljudska praktičnost okidač za razorne klimatske promene, pa bismo radi ostvarivanja pozitivne promene i uticaja na životnu sredinu trebali stvoriti nešto što nudi unapređenu praktičnost uz jasne ekološke prednosti", kaže Birt.

"Shvatili smo odavno da ljudi zaista teže promenama. Nažalost, kada im se ponude dve opcije, mnogi i dalje biraju praktičniju ili jeftiniju opciju, bez obzira na ekološke ili društvene implikacije. Da bismo zaista promenili navike ljudi u vezi s jednokratnim flašicama za piće, znali smo da moramo ponuditi nešto što je zaista praktično, lepo i održivo u dizajnu. memobottle™ je trebalo da navede ljude na razmišljanje i podstakne ih da postavljaju pitanja", kaže Livorti.

memobottle™ nije samo postala ikonični proizvod, već je postala i sredstvo za menjanje mentaliteta društva u vezi s transportom i konzumacijom vode. Ona označava ravnotežu između unapređene praktičnosti u životu, ekološke odgovornosti i promišljenog dizajna, zbog čega je osvojila zlatnu medalju na prestižnom takmičenju Golden A’ Design Award u kategoriji Dizajn Modnih i Putnih Dodataka, koju dodeljuje A' International Design Award & Competition.

Luxury Experience