Sa modnim kućama koje ulaze u svet fudbala, sada je red na brend Balenciaga da učini isto, dizajnirajući posebne dresove za francuski fudbalski tim Ren.
Svetska prvenstva su konkurentnija nego ikada, dok veliki timovi, kao i pojedinci postaju sve popularniji. Naravno, sve ovo ne prolazi nezapaženo od strane velikih svetskih brendova. Prepoznajući komercijalnu dinamiku fudbala, oni traže načine da se povežu sa njim, bilo da govorimo o podršci čitavim događajima ili jednostavno sponzorisanju tima.
Nova era fudbala je puna glamura, a brendovi iz čitavog spektra stilova koji su uključeni u sport marljivo upravljaju njime poput globalne modne piste. Off-White je postao zvanični partner Milana u gostima, a sada je red da brend Balenciaga uđe u igru.
Kako je ekipa iz Francuske Lige 1, Stade Rene, izašla na teren u nedelju 14. maja protiv Troa sa pobedom od 4-0, bilo je nešto drugačije u domaćem dresu tima 2022-23. Za igru, tim je koristio posebne dresove koji je dizajnirao brend Balenciaga. Sve u svemu, komplet je zadržao svoj originalni DNK, ali sa nekoliko izmena. Na poleđini, ime brenda je stajalo ponosno iznad imena igrača. Brojevi na leđima igrača su ažurirani, uzimajući duginu šaru inspirisanu bojama zastave ponosa, u znak podrške LGBTQ+ zajednici za Međunarodni dan borbe protiv homofobije 17. maja.
Dok Balenciaga nastavlja da preduzima strateške poteze da obnovi svoju reputaciju nakon degutantne rekalmne kampanje sa decom i plišanim medvedićima, ostaje da se vidi koliko je duboka veza brenda sa fudbalskim timom Ren.
Ipak, jedno je jasno: Balenciaga je zvanično ušla u svoju fudbalsku eru.