Od luksuznih katamarana do Richard Mille sata od milion dolara, Rafael Nadal je očigledno čovek odličnog ukusa.
Svetski poznata teniska zvezda udružila se sada sa kompanijom Meliá kako bi lansirali novi hotelski brend pod nazivom Zel. Pošto i Rafa i Meliá dolaze sa Majorke, novi hoteli će imati izrazito mediteranski štih.
„Kao Španac i globalni putnik, lansiranje našeg hotelskog brenda je projekat koji sam dugo imao na umu“, rekao je Nadal u saopštenju. „Zel je sinonim za dobro osećanje u svakom trenutku, uživanje u životu i način na koji živimo širom Mediterana."
U tom cilju, prvi Zel će navodno debitovati na Majorci 2023. Plan je da se zatim otvori još lokacija na obali Sredozemnog mora, pre nego što se proširi na Evropu, Bliski istok, Aziju i Ameriku. Fokus će biti na destinacijama koje privlače pronicljive, dobrostojeće putnike u oblastima u kojima Melia već posluje. Za neupućene, Melia trenutno vodi više od 350 hotela u 35 zemalja pod različitim brendovima. Zel tim kaže da namerava da otvori više od 20 hotela u narednih pet godina.