Napravljeni itinereri vode goste na putovanje oko sveta koje treba priuštiti sebi bar jednom u životu.
Godine 1922. Agata Kristi se upustila u avanturu života. Ostavivši iza sebe svoj dom u Londonu, najprodavanija autorka svih vremena otišla je na putovanje u okviru trgovačke misije za promociju predstojeće izložbe Britanske imperije. Tokom narednih 10 meseci, putovala je svetom, šaljući nedeljna pisma svojoj porodici sa detaljima o njenoj izuzetnoj avanturi. Sada, da bi proslavili stogodišnjicu ovog istorijskog putovanja, Black Tomato i Agatha Christie Limited najavili su niz prilagođenih ruta inspirisanih njenim putovanjima.
Blisko sarađujući sa praunukom Agate Kristi, Džejmsom Pričardom, kako bi saznali intimne detalje o njenom putovanju, luksuzni agent za putovanja je osmislio višestruku avanturu dajući gostima jedinstvenu priliku da sami iskuse Grand Tour legendarne spisateljice, počevši u Velikoj Britaniji i putujući kroz Afriku, Australiju i Severnu Ameriku.
Razmišljajući o putovanjima svoje prabake i inspiraciji koja stoji iza ruta, Pričard kaže: „Ona je u to vreme bila mlada žena i pisala je divno živopisna i zanimljiva pisma svojoj majci i sestri u kojima je opisivala svoje avanture. Putovanja su imala toliko veliki uticaj na njene priče, da je izgledalo kao prirodan način da se obeleži taj događaj kreiranjem plana puta koji će pratiti njene stope.”
Zaista, ovo putovanje inspirisalo bi većinu najslavnijih dela Agate Kristi, od „Čoveka u smeđem odelu“ do „Ubistva u Orijent ekspresu“.
Sa iskustvom u stvaranju nagrađivanih imerzivnih doživljaja putovanja, Black Tomato je bio očigledan izbor za projekat. „To što nas je odabrala Agatha Christie Limited da reinterpretiramo ovo ikonično putovanje za modernu publiku, za nas je ponos i počastvovani smo što nam je povereno da odajemo pravdu njenom neverovatnom nasleđu“, kaže suosnivač Black Tomato, Tom Marčant.