YOKO PARIS - Vrhunska japanska kuhinja

Istražite nepoznate krajeve, čuvajte i unapređujte nematerijalno nasleđe, pronađite retko i zaboravljeno...

To su ključne vrednosti filozofije koju La Compaignie Française de l'Orient et de la Chine (CFOC) ponovo prihvata, filozofije koja produžava viziju Fransoa Dautresme…

"Prvi korak ovog pristupa je da se stvori ekskluzivna koncept prodavnica koja će promovisati „Art de vivre“, umetnost življenja, u širem smislu. Za CFOC, to znači očuvanje „know how“ (fr. snalažljivost, umeće), prilagođavanje onoga što je retko ili je na ivici nestanka, inkorporiranjem u savremenu umetnost života", objašnjava Loran Dumas, "a zatim osnivanje ovog koncepta u velikim gradovima sveta, tako da potrošači mogu otkriti pristupačni luksuz. Da bi ovo bilo uspešno, za nas je od vitalnog značaja da poboljšamo, ne samo svoje kolekcije, već i naše prostore, naše pakovanje, naš servis, i da ukažemo na lepotu i jedinstvenost „know how“, bez obzira da li je plod zanatstva ili industrije".

Renoviranje ovog famoznog prostora, koji je pojačan restoranom, je poveren François Schmidt i Sari Lavoine, poznatim dizajnerima enterijera, koji su navikli na izazove i koji dele zajedničku viziju. Specifikacije su bile jednostavne - kreiranje inovativne koncept prodavnice na dva nivoa, koja obuhvata prizemlje i podrum, sa prostorom za kulturne sadržaje i restoran sa pogledom na Rue de Courcelles. Troškovi izgradnje su iznosili oko 1,5 miliona evra.

"Radili smo sa kolažima inspirisanim Japanom", objašnjava Sarah Lavoine, "sa prirodnim drvetom i svetlim bojama, pošto smo želeli da oživimo DNK ovog brenda koji je priznat od strane javnosti i koji dočarava putovanje, know how i zanatstvo".

"CFOC je bukvalno uspavana lepotica", navodi François Schmidt, "institucija koju je samo trebalo probuditi."

Prostorije su u potpunosti obnovljene. Svaki postojeći prostor je otvoren... Na primer, prozori podruma i izlozi prodavnice, tako da, koliko god je to moguće, svetlost ulazi unutra. Što se tiče enterijera, akcenat je na čistoti, na japanskoj nijansi više nego na kineskoj, baziran na visoko-sofisticiranim, ali ipak sirovim materijalima.

Divni beli zidovi, tri metra i pedeset visoki plafoni, izlozi prodavnice između Bulevara Haussmann i Rue de Courcelles nude maksimalnu vidljivost, gde će se održavati animacije, hrastov parket usklađen sa svetlim drvenim policama i pultovima, japanski papirni lusteri dizajnerke Céline Wright... sve slavi uzvišeno elegantan, izuzetno smiren i sjajan ambijent tih 500 kvadratnih metara, koncentrisanih oko dva stepeništa.

Yoko restoran sa terasom i pogledom na Rue de Courcelles, poziva svoje goste da nastave svoje azijsko putovanje. Korejski kuvar, Young Kyu Park je osmislio meni, ruku pod ruku sa Toyofumi Ozuru, šef kuvarom Black Code Group lanca, koji je bio iza ideje stvaranja drugih japanskih restorana u Parizu - Orient Extrême Montaigne i Kinugawa. Restoran, otvoren svakog dana od jutra predlaže, pre svega, doručak sa kontinentalnom notom.

U vreme ručka, jelovnik nudi niz jela koja su isključivo izmišljena za restoran, čista harmonija azijskih i evropskih uticaja, kao što su Cezar salata u Kjoto stilu, kantonski dim sum na pari, klub sendviči napravljeni sa japanskim sendvič hlebom... kao i jela koja potpisuje kuvar Ozuru: polu-skuvana tunjevina Tataki sa sosom od citrusnog voća, sašimi, suši i California maki, pripremani direktno u suši baru...

I na kraju, ali ne najmanje važno, tu je dezert meni koji oživljava tradicionalne japanske proizvode: zeleni čaj, crni susam i azuki. Za popodnevni čaj, Sencha i Iuzu Madlen torte i kolači će pratiti izbor čajeva, koji se služe u finom japanskom porcelanu.

CFOC i Yoko restoran su idealno mesto za lepo jesenje popodne u Parizu... ako ste tamo, obavezno provedite par sati na ovom predivnom mestu...

Luxury Experience