"Time to Dare“ - reklamna kampanja Jimmy Choo za proleće 2022

Nakon jesenje i zimske kampanje, nastavljajući koncept „Time to Dare“ Jimmy Choo ponovo sarađuje sa Hejli Biber povodom nove prolećne kolekcije.

Snimljena na lokaciji u Los Anđelesu od strane Pjer-Anž Karlotija, Hejli se pojavljuje na reklamnim fotografijama koje prikazuju panoramsku pozadinu grada. Hejli pozira samouvereno i predstavlja nove komade koji su oličenje dnevnog glamura. 

Ženska kolekcija za proleće 2022. slavi glamuroznu i smelu stranu brenda, predstavljajući cipele i dodatke koji su dizajnirani da se ističu u svakoj prilici.

Hejli u kampanji predstavlja novu siluetu prepoznatljive torbe VARENNE QUAD, oversized VARENNE TOTE, BING u boji limete, ORIEL i CORA čizme, satensku torbu BONNY i sandale sa  cvetnim motivom SATYA.

Hejli se takođe ranije pojavljivala u reklamama brenda za jesen i zimu 2021. Ove sezone glumi u filmu koji prikazuje panoramski pogled na Grad anđela, kao i krupne planove „must have“ komada.

"Predstavljamo reklamnu kampanju „Time to dare“ za proleće 2022. Osvežite i resetujte se novim bojama i teksturama“, poručuje brend Jimmy Choo.

 

Luxury Experience