Triumph je predstavio dugo očekivani Scrambler 400 X

Triumph je otkrio prvi od motocikala koji je nastao u saradnji sa indijskim brendom Bajaj, potpuno novi Triumph Scrambler 400 X.

Početkom 2020. godine, Triumph Motorcicles je najavio svoje strateško partnerstvo sa indijskim brendom Bajaj kako bi zajednički razvili asortiman motocikala od 200cc do 750cc, uključujući nekoliko novih malih i srednjih modela Triumph. Posle skoro tri i po godine čekanja, britanska kompanija je konačno otkrila prvi od motocikala nastalih ovim zajedničkim naporom, predstavljajući potpuno novi Triumph Scrambler 400 X.

Najnoviji dodatak modernoj klasi kompanije, Scrambler 400 X ima potpuno novi dizajn, iako pozajmljuje elemente iz postojećih Triumph modela, pre svega Scrambler 900, sa kojim deli klasični Bonneville rezervoar i nadograđeno duplo sedlo. Odiše nepogrešivim retro uticajem koji je takođe inspirisan vintage pustinjskim modelom i ISDT/ISDE trkama, ceo motocikl je izgrađen oko potpuno novog cevastog čeličnog hibridnog rama Perimeter Spine koji je kombinovan sa zadnjim podramom koji se lako može ukloniti i dvostranom matricom.

Ovaj okvir je takođe uparen sa jednim zadnjim amortizerom sa podesivim predopterećenjem i USD viljuškom sa velikim klipom od 43 mm. Prijatan za dva vozača, Scrambler se vozi na setu od 19-inčnih prednjih, 17-inčnih zadnjih aluminijumskih točkova sa krakovima koji su opremljeni gumama Metzeler Karoo Street.

Što se tiče ostalih detalja, motocikl ima zadnji nosač za prtljag, gumene štitnike za kolena na rezervoaru i analogni brzinomer sa integrisanim multifunkcionalnim LCD ekranom.

Opremljen DOHC motorom sa četiri ventila sa jednim cilindrom, Scrambler 400 X može da se pohvali smanjenom inercijom ventila i balansnim vratilom koje se okreće unazad kako bi se minimalizovale vibracije. Takođe, nudi promenljivu kontrolu proklizavanja, novo kvačilo i šestostepeni menjač.

Pored udobnog uspravnog položaja za vožnju, Scrambler 400 X ima i malu težinu od 179 kg i visinu sedla od 83,5 cm. Ima potpuno novi jednocilindarski motor od 398 kubika, kakav se nalazi na Speed 400. Ova jedinica isporučuje 39,5 KS na 8.000 o/min i 37 Nm maksimalnog obrtnog momenta na 6.500 o/min. 

Triumph Scrambler 400 X za 2024. bi trebalo da se pojavi u prodajnim salonima sledećeg meseca. Triumph tek treba da otkrije preporučenu maloprodajnu cenu proizvođača, iako će prema kompaniji biti „konkurentna”.

Luxury Experience