Novi NMoto Nostalgia kao omaž vintage BMW modelu

Baziran na 1934 BMW R7 modelu, novi motor je predivno podsećanje na prošlost.

Kada je 1934 BMW R7 predstavljen na Pebble Beach Concours d’Elegance 2012.godine, ljubitelji motora su ga odmah zapazili. Koncept motor, koji nikada nije ugledao svetlost proizvodne trake tokom tridesetih godina prošlog veka, bio je skriven i na njega je verovatno zaboravljeno tokom sledećih sedamdeset godina. Nakon njegovog ponovnog otkrića 2005.godine, ovaj unikatni motor je besprekorno restauriran od strane BMW Group Classic odseka.

Tokom svoje svetske ture, R7 je proglašen za najbolji u svojoj klasi na Pebble Beach događaju, mada neki kažu da je ta nagrada druga po važnosti koja se tu dobija. Aleks Niznik, samoproglašeni serijski preduzetnik, bio je prisutan tog dana i video je motor o kom govorimo, zbog kog je sebi nametnuo cilj da će jednog dana kreirati motor koji će imati sličnu, vintage estetiku, praćenu modernim performansama i pouzdanošću.

Tri godine kasnije, nakon što je dobio ponudu za svoj biznis koju nije mogao da odbije, Niznik se penzionisao sa pedeset pet godina. Odjednom, on je imao dovoljno vremena da se posveti svom projektu motora i tokom sledećih nekoliko godina, oko sebe je okupio tim inžinjera, metalurga, mehaničara, farbara i menadžera, kako bi zajedno postigli ponovno rođenje mitskog R7 modela.

NMoto Studio je kompanija koja je bazirana u Majamiju, a rođena je zbog upravo ovog cilja, dok je NMoto Nostalgia moderni motor, koji u sebi sadrži privlačnost vintage BMW modela.

Koristeći trenutni BMW R NineT model kao svoju osnovu, ovaj brend je inkorporirao klasično stilizovano telo i 96 ručno rađenih delova, od kojih je 74 delo NMoto tima inžinjera i dizajnera. “Nisam želeo da kreiram verziju originalnog R7 modela. Moj cilj je bio prenošenje vanvremenskog dizajna na modern platformu. Sa superiornom brzinom i sposobnošću upravljanja, R NineT služi kao savršena baza za Nostalgia projekat. Kao motor sa nasleđem, njegov predak je R7, zbog čega je porodična linija nastavljena. On je moderan, brz i udoban, sa legendarnim vazdušno hlađenim bokser motorom sa 1.170 cc. Motor sa 110 konjskih snaga, šestostepeni prenos, kontrola trakcije i sistem kočenja su moderna unapređenja ove linije, koji pomažu Nostalgia modelu da se nadmeće i pobedi današnje motore”, izjavio je Niznik.

Sa osnovnom cenom od 39.500 dolara, NMoto Nostalgia je motor male proizvodnje, što znači da će tek nekoliko jedinica biti proizvedeno na mesečnom nivou. Dostupan u jedanaest kombinacija boja, ovaj motor nudi dosta prilika za prilagođavanje, uključujući prilagodivo upravljanje, izmene na prtljažniku, putničkom sedištu i estetskim detaljima.

Ipak, najveći element privlačnosti koji ovaj motor sa sobom nosi je prema Nizniku, njegova suština i činjenica kako je on uspeo da spoji dve veoma različite, divergentne ere.

 

NAJČITANIJI TEKSTOVI IZ KATEGORIJE U pokretu