NOVI KAWASAKI NINJA H2R

Kawasaki je nedavno sklonio svoje zaštitne prekrivače i otkrio javnosti kako izgleda nova Ninja H2R koja će biti uskoro puštena u prodaju. Kao što se moglo očegivati od Kawasaki kompanije, uspešno su predstavili svoj najnoviji model i ostavili sve bez daha.

Iako mnogo detalja nije objavljeno za specifikaciju i performance modela, slike modela koje je Kawasaki predložio prikazuju neverovatno vizuelno lep model dvotočkaša.

Nova Ninja je savršeno aerodinamički prilagođena, što i sama školjka modela pokazuje.Ugljenična vlakna su takođe korišćena kako bi se napravili pojedini delovi modela, kako bi ovaj dvotočkaš bio izuzetno jak i lakan. Motor je prelepo redizajniran i novi izgled privlači pažnju i mami pohvale kritičara. Prednj i zadnji farovi su redizajnirani i opremljeni najnovijom LED tehnologijom za bolju osvetljenost i vidljivost. 

Vozačka pozicija prilagođena je i dizajnirana za vožnju pri veoma velikim brzinama i zatvorenim i kontrolisanim stazama. Da bi se povećala sigurnost, a i udobnost vozača, postavljeni su paneli za podršku kukova koji se nalaze na zadnjem kraju sedišta. Ovi paneli su podesivi, tako da mogu da se prilagođavaju određenim tipovima vozača.

Ram je dizajniran tako da skrati međuosovinsko rastojanje i samim tim poboljšava upravljivost kao i stabilnost dvotočkaša. Takođe, položaj rama i školjke omogućava bolje hlađenje motora koje je od esencijalnog značaja za ovakvu mašinu.

Ninja H2R predstavljena je u reflektujućoj crnoj boji sa jarko zelenim ramom kao i zelenim detaljima na masci i felnama i još se ne zna u kojim bojama će se još proizvoditi.

Što se tiče performansi novi H2R  će raspolagati sa sa tečno hladjenim motorom zapremine 998 kubnih centimetara, a snaga modela iznosiće 228 kW, odnosno  310 konjskih snaga, a cena ovog trkačkog modela iznosiće oko 40. 000 evra.

Što se tiče elektronike, sistem za kontorlu proklizavanja je poboljšan kao i kontrola paljenja. Amortizer je potpuno podesiv, kako bi se bolje prilagodio vozaču a ugrađene su i Brembo kočnice (330-milimetarske prednje i 250-milimetarske zadnje).

Felne su posebno pravljene za H2R Ninju i napravljene su na osnovu podataka koje su doneli analitičari iz Kawasaki Suber Bike tima.

Ono što treba napomenuti jeste da je H2R pravljen specijalno za zatvorene trkačke staze i da se tretira kao specijalno izdanje ovog modela. Moguće ga je voziti samo na trkačkim stazama tako da vožnja na javnim putevima nije dozvoljena,  ali ljubitelji dvotočkaša nemaju čega da se plaše , jer Kawasaki ima model Ninja H2. Iako je Ninja H2 za 100 konjskih snaga slabiji od svog brata, ipak može da se vozi po javnim putevima, tako da će ljubiti motociklizma imati čemu da se raduju.

Muški Magazin

Luxury Experience