MV Agusta Superveloce 800 - opaka zver sa gracioznošću balerine

Novi Superveloce 800 model kompanije MV Agusta počinje da reži glasno pri samom startu, ali čim vozači dostignu 6.000 rpm u drugoj brzini, postaje potpuno jasno da ovaj motocikl ujeda podjednako jako koliko laje, sprintajući kao gepard u poteri za svojim plenom...

Međutim, opake karakteristike agregata potpuno su ublažene zadivljujućom, elegantnom estetikom, sa odvažnim, aerodinamičnim linijama koje možemo očekivati na ručno kreiranim specijalnim izdanjima, ali ne i na proizvodnoj mašini.

Sve ovo je moguće zbog toga što novi model italijanskog proizvođača poseduje 148 ks i zapravo dolazi kao savremena reinterpretacija trkačkih modela svetskog šampiona Đakoma Agostinija, dominantnih u Grand Prix takmičenjima šezdesetih godina.

Ispod retro kafe rejser siluete nalazi se moderna F3 800 supersport platforma kompanije MV Agusta, sa 798 cc velikim inlajn trocilindričnim agregatom. Marzocchi viljuške i Sach amortizeri lišeni su bilo kakvog viška elektronike, ali su potpuno podesivi, dok je monoblok četvoroklipna prednja kočnica praćena diskovima veličine 320 mm kompanije Brembo.

Vozačke asistencije uključuju kontrolu obrtnog momenta sa osam nivoa, brzu transmisiju u oba smera, kontrolu krstarenja, ABS i trostruki sistem odgovora na gas u Sport, Race i Rain modovima, ili posebno kreiranoj ličnoj mapi vozača. Takođe, tu je i petoinčni TFT monitor kontrolne table, opremljen navigacijom predstavljenom putem MVride aplikacije.

Moderne tehnologije u slučaju novog motocikla italijanskog brenda nisu tu samo radi komfora. One pre svega pomažu Superveloce motociklu prilikom prolaska kroz oštre krivine i omogućuju mu gracioznost balerine. Vozačka pozicija, sa druge strane, predstavlja relik prošlosti i omogućuje čvrsto stezanje karoserije kolenima, sprečavajući vozača da visi sa motora, kao što je to slučaj kod brojnih modernih supersport modela, sa dobrim osloncem u zglobovima.

Sa druge strane, brilijantno dizajnirana šasija omogućuje skretanje misli sa bilo kakvih nekomfornosti, posebno prilikom grandioznog naleta obrtnog momenta prilikom izlaska iz krivina. Sa cenom od 20.998 dolara, Superveloce 800 donosi vrhunsku dinamiku stila šezdesetih godina prošlog veka, sa svakom svojom komponentom, od prednjeg fara, preko rezervoara, do repnog dela, zaduženom za privlačenje pažnje i mamljenje pogleda prolaznika.