Hajde da ovu priču krenemo od stila. Na svu sreću, električni G-Wagen nije izgubio svoj čuveni kockasti dizajn koji se nije mnogo promenio od prvog debija ovog modela 1979.godine. Mercedes je dodao LED farove svom čuvenom modelu, radije nego da menja njegovu formu. EQG, budući da je EV model, nema više tradicionalnu rešetku, ali je dobio crni panel sa osvetljenim zaobljenim kvadratima koji stvaraju izgled rešetke i dodaju trodimenzionalnost čuvenom amblemu.
Na retrovizorima možemo videti okrugla svetla, dok je krovni nosač takođe dobio integrisanu rasvetu. Strane automobila imaju svetlosne trake, dok zadnji deo izgleda veoma slično tradicionalnoj G-Class, bez držača rezervne gume koji je zamenjen kutijom koja se može zaključati, a u kojoj se može držati kabal za punjenje. Naravno, i sama kutija je osvetljena LED svetlom. Na svu sreću, točkovi nisu dobili nikakvu rasvetu, jer bi u suprotnom EQG izgledao kao da je delo West Coast Customs, a možemo reći da oni mere 22 inča.
Iz Mercedesa tvrde da EQG nije izgubio svoju snagu i off-road sposobnosti. On i dalje ima istu šasiju, zbog koje će purist skakati od sreće. Elektrifikovani model dobio je nezavisno vešanje prednjih točkova i osovinu za zadnje. Brend je posvetio po jedan električni motor svakom točku, kako bi mu pružio 4WD fleksibilnost, što znači da mu nisu potrebni diferencijali sa zaključavanjem, te da će biti daleko više orijentisan ka vozačima i sposoban za sve uslove vožnje. Električni motori su poznati po niskom obrtnom momentu, što bi trebalo da eliminiše potrebu za menjačem malog opsega. Ipak, iz Mercedes brenda kažu da rade na “promenljivom 2-stepenom prenosu”.
Detalji o snazi, bateriji, prelaznom opsegu i perfomansama još uvek nisu otkriveni, ali svakako jedva čekamo da ih čujemo. Možda, sa nešto manje LED rasvete.