Bentley je odlučio da stogodišnjicu svog legendarnog “Super Sports” nasleđa obeleži na način koji se ne zaboravlja - modelom koji izgleda kao da je pobegao direktno iz adrenalinskog sna.
Nova generacija Supersports stiže u samo 500 primeraka, svaki ručno sklopljen, svaki napravljen za vozače koji žele čistu vozačku euforiju bez kompromisa.
Ovaj Continental GT nije samo još jedan luksuzni grand tourer, ovo je najfokusiraniji, najdivljiji i najposebniji Continental koji je Bentley ikada pustio na ulicu i to se oseća na svakom detalju.
Performanse koje ne znaju za tišinu
Pod dugom haubom pulsira brutalno ojačan 4.0 twin-turbo V8 - 666 PS, 800 Nm obrtnog momenta i osmostepeni DCT koji šalje svu snagu isključivo na zadnje točkove. Bez hibrida, bez tišine, bez stilizovanih električnih trikova. Samo čisti, old-school benzin, spreman da zapali atmosferu.
Titanijumski izduv razvijen uz Akrapovič daje motoru mračniju, grublju “boju glasa”. Kako obrtaji rastu, zvuk prelazi iz dubokog roktanja u potpuni mehanički urlik - dovoljno da se zatrese vazduh oko automobila.
Divlja strana Continentala
Karoserija je oblikovana kao da je u pitanju trkački automobil sa luksuznim manirima. Najveći prednji spliter koji je Bentley ikada stavio na model, ogromni difuzor, slojeviti “dive planes”, karbonske ivice iza prednjih točkova, produžene pragove i fiksno zadnje krilo koje donosi preko 300 kg dodatnog downforcea.
Karbonski krov spušta težište, dok 22-inčne felne razvijene uz Manthey Racing smanjuju neogibljenu masu. Standard dolazi sa Pirelli P-Zero gumama, a za one koji žele “track vibes”, dostupne su i Trofeo RS pneumatike sa još više prianjanja.
Prvi Continental koji šalje snagu samo nazad – i to se oseća
Nikada do sada Bentley nije imao hrabrosti da Continental GT izbaci na put samo sa zadnjim pogonom — sve do sada. I rezultat je potpuno nova ličnost automobila. Širi zadnji trag, elektronska blokada diferencijala, torque vectoring i zadnje upravljanje zajedno stvaraju osećaj da je ovaj automobil rođen da napada krivine.
Vozaču su na raspolaganju tri nova moda:
- Touring – mekši, smireniji, odmoran
- Bentley Mode – brži odziv i oštriji gas
- Sport – maksimalna agresija, trenutni odziv i puni karakter Supersports
- Najlakši Bentley u poslednjih 80 godina
Redukcija mase je bila opsesija. Nestala je zadnja klupa i zamenio ju je skulpturalni karbonski modul. Izbačene su određene izolacije, pojedini asistenti i audio sistem optimizovan samo za prednju zonu. Rezultat? Continental koji se oseća lakše, živahnije i spremnije za stazu nego bilo koji njegov prethodnik.
Kabina za one koji žele iskustvo, a ne samo luksuz
Unutra dominiraju duboko profilisana sportska sedišta sa karbonskim detaljima, spuštena niže da sve deluje još intimnije i vozački orijentisano. Kombinacije kože, Dinamice i karbona stvaraju atmosferu modernog luksuznog trkača. Svaki primerak nosi svoj broj, a personalizacija je ogroman deo priče.
Kupci mogu birati između:
- 24 boje eksterijera
- mat finiša iz Mulliner kolekcije i specifičnih Supersports grafika
- Kabina se može birati u jednom, dva ili čak tri tona boja, za potpuni personalizovani stil
- različitih karbonskih i metalnih furnira
Bentley već pokazuje spektakularne konfiguracije - od tamnog “Nightfall” izgleda do svetlijeg “Daybreak” koji kombinuje mat nijanse, elegantne pruge i smelu igru boja u kabini.
Inspirisan ženom koja je pomerala granice
Unutar kompanije, projekat je nosio nadimak “Mildred”, po Mildred Meri Petr - ikoni koja je rušila rekorde na kopnu, vodi i u vazduhu, uključujući i legendarni 24-časovni solo krug Francuske u Bentleyju 4½ Litre. Nova Supersports verzija upravo nosi taj duh, hrabar, uporan i beskompromisan.
Povratak imena koje znači brzinu, retkost i sada - karakter
Prvi “Super Sports” iz 1925. bio je prvi Bentley koji je probio 100 milja na sat, a proizvedeno je svega 18 primeraka. Poslednja dva povratka imena 2009. i 2017. pomerala su granice V12 motora. Sada, novi Supersports ne juri samo rekorde - juri emociju. Sirovu, neposrednu, mehaničku.
Premijera, dostupnost i ekskluzivnost
Bentley će model predstaviti kroz kratki film u Dubaiju početkom januara. Porudžbine kreću u martu, proizvodnja krajem 2026. a prve isporuke početkom 2027. Biće dostupan u pažljivo izabranim regionima: Evropa, Severna Amerika, Bliski Istok, Azija Pacifik i Australija.