2022 BMW 2-Series Coupe bio je jedna od najgore čuvanih tajni Nemačke i kompanija je sada zvanično predstavila svoj novi model, pre njegovog zvaničnog debija na Goodwood Festival of Speed.
Njegov stariji brat bio je favorit mnogih ljubitelja ovog brenda, a verujemo da će se ta priča nastaviti, jer kupe usvaja moderni dizajn, koji je odbacio rešetku hladnjaka sa glomaznije 4-Series linije. Umesto toga, tu je poprilično konvencionalna rešetka, koja je oivičena farovima i ugaonim usisnicima.
Spuštajući se niz njegove stranice, možemo videti da Coupe model ima naglašene lukove točkova i generalno usmeren izgled. Dizajneri su mu dali prominentne linije i nove kvake na vratima. Sa zadnje strane, možemo videti kratki prtljažnik sa integrisanim spojlerom, dok drugi detalji uključuju interesantna poziciona svetla i odvažni zadnji branik.
I dok standardni model zaista izgleda sjajno, M240i je okarakterisan agresivnim prednjim branikom, Cerium sivom rešetkom i unikatnim poklopcima retrovizora. Model je takođe dobio Shadowline detalje, specijalne vrhove izduvnih cevi i mali spojler.
Kada se radi o dimenzijama, 2022 230i meri 4.547 mm u dužini, 1.839 mm u širini i 1.392 mm u visini, sa bazom točkova koja se proteže na 2.741 mm. To znači da je redizajnirani kupe za 109 mm duži, 66 mm širi i 25 mm niži nego ranije, dok je raspon njegovih točkova takođe porastao za 51 mm, što zadnja sedišta čini nešto udobnijim.
Elegantniji i napredniji high-tech enterijer
Jedan od najslabijih aspekata odlazeće 2-Series linije bio je enterijer, a BMW je obratio pažnju na sve negativne elemente i predstavio poboljšanu kabinu koja sadrži kvalitetnije materijale i moderniji dizajn.
I dok automobil dolazi sa analognim meračima i informativno-zabavnim sistemom od 8.8 inča, može biti opremljen digitalnim klasterom instrumenata koji meri 12.3 inča i većim informativno-zabavnim dispeljem od 10.25 inča. Nažalost, oba koriste iDrive 7 operativni sistem, umesto iDrive 8 OS koji je debitovao u iX varijanti.
Kada govorimo o informativno-zabavnim sistemima, moramo napomenuti da oni dolaze sa bežičnim Apple CarPlay i Android Auto kompatibilnostima. Vozači će takođe videti Intelligent Personal Asistant opciju koja odgovara na zahteve na maternjem jeziku vozača i može naučiti rutine – na primer, može automatski spustiti prozor kada se približite ulazu u garažu koja se plaća.
2-Series Coupe će doći sa kožnim, sportskim volanom, klimom sa dualnom zonom kontrole i moćnim prednjim sedištima. Dodatni asortiman opcija će takođe biti na raspolaganju, uključujući grejanje volana, ambijentalno osvetljenje i obojeni displej, uz grejana prednja sedišta i Harman Kardon premijum ozvučenje.
Kada se radi o sistemima vozačkih asistencija, 2-Series može mnogo toga da ponudi, poput Frontal Collision Warning, Lane Departure Warning, Rear Cross-Traffic Alert, Active Blind Spot Detection i Speed Limit Information. Kupci takođe mogu dobiti i Active Cruise Control sa Stop & Go opcijama, Back-Up Assistant i Drive Recorder, koji koristi kamere automobila kako bi pravio video snimke dužine do 40 sekundi.
Dva motora, uključujući M240i sa dodatnih 47 KS
Ispod haube, na raspolaganju su dve opcije motora. Model ulaznog opsega 230i ima turbopunjeni 2.9 litarski motor koji razvija 255 konjskih snaga i 400 Nm obrtnog momenta, koji je povezan sa osmostepenom automatskom transmisijom i omogućava ubrzanje od nula do sto kilometara na čas za 5.5 sekundi.
Kupci koji žele nešto više performansi mogu se odlučiti za M240i xDrive Coupe, koji ima 3.0 litarski TwinPower Turbo motor sa 382 konjske snage i 500 Nm obrtnog momenta, a uparen je sa osmostepenom transmisijom i pogonom na sva četiri točka sa M Sport zadnjim diferencijalom. Zahvaljujući dodatnoj snazi i trakciji, do sto na sat iz mesta ubrzava za 4.1 sekundu, ali, maksimalna brzina ostaje ista za oba – i 230i i M240i xDrive – i iznosi 250 kilometara na čas.
Kako saznajemo, na evropskom kontinentu, 2-Series modeli će biti dostupni sa tri različita motora, uključujući 2.0 litarski sa 181 KS i 300 Nm, koji do sto na sat stiže za 7.5 sekundi i ima maksimalnu brzinu od 236 kilometara na čas. Ljubitelji dizel motora mogu se odlučiti za 220d, koji dolazi sa blagom hibridnom tehnologijom i 2.0 litarskom jedinicom sa 187 KS i 400 Nm obrtnog momenta. Ova verzija do sto na sat ubrzava za 6.9 sekundi, dok je maksimalna brzina 237 kilometara na čas.
Na kraju, tu je M240i xDrive koji razvija 369 KS i 500 Nm obrtnog momenta, koji od nula do sto kilometara na čas ubrzava za 4.3 sekunde i ima maksimalnu brzinu od 250 kilometara na sat.
Vlasnik Aston Martina Valkyrie vrednog 5 miliona dolara platio 50.000 dolara za detaljno čišćenje i zaštitnu foliju – jedan pogrešan pritisak dugmeta mogao ga je koštati 220.000 dolara…
Povodom tridesetogodišnjice kultne pobede modela McLaren F1 GTR #59 na 24 časa Le Mana 1995. godine, McLaren Automotive lansira ekskluzivnu ediciju superautomobila – McLaren 750S Le Mans...
Kada je Kristi D’Ambrosio-Korel, bivša tehnološka direktorka iz Njujorka, odlučila da uplovi u svet luksuznih automobila, nije imala nameru da pravi „još jedan“ električni automobil – želela je da stv...
U ekskluzivnoj saradnji sa prestižnim odeljenjem za personalizaciju, Q by Aston Martin, saloni Aston Martin Palm Beach predstavili su jedinstveni primerak koji ostavlja bez daha – DB12 Volante Palm Be...
Na obalama glamuroznog jezera Komo, BMW je predstavio automobil koji briše granice između luksuza, umetnosti i adrenalina – ekskluzivni Concept Speedtop.
U svetu koji sve više liči na scenografiju iz Mad Maxa, superbogati su pronašli svoje vozilo spasa – Rezvani Knight, modifikovani Lamborghini Urus, koji za dodatnih 149.000 dolara postaje blindirani,...
Arnold Švarceneger, legendarni bodibilder, glumac, guverner i ikona pop kulture, poznat je po mnogo čemu — ali i po izuzetnom ukusu kada je reč o automobilima…
Nova izdanja Discovery Tempest i Gemini odaju počast 35-godišnjoj baštini Discoveryja. Njihova su imena suptilna posveta istoriji modela, a poslužila su i kao inspiracija za ekskluzivne detalje dizajn...
U svetu luksuznih automobila, Mercedes-Maybach je ponovo podigao lestvicu – i to ne za nijansu, već za čitavu novu dimenziju.
Pratite nas
Prijavi se za naš newsletter
Koristimo kolačiće da poboljšamo Vaše iskustvo na našem sajtu. Ukoliko nastavite da pretražujete ovaj sajt, saglasni
ste sa korišćenjem web kolačića. Za više informacija pogledajte našu Politiku kolačića.