Kao što smo više puta pisali, brojni brendovi se snalaze na neočekivane načine kako bi preživeli pritisak koji im stvara pandemija korona virusa…
Bilo da se radi o modnim brendovima koji su u svoje ponude uvrstili maske, beauty kompanijama koje su počele da proizvode luksuzna i dekadentna sredstva za dezinfekciju ili avio-kompanijama koje daju sve od sebe kako bi preživele ovu godinu okarakterisanu putnim restrikcijama, bili smo u prilici da vidimo dosta kreativnih rešenja za moderne probleme.
Nudeći jedinstvenu priliku entuzijastima da nabave fizički komad istorije Boeinga 747 usred pandemije, Qantas Airlines kompanija stavila je na prodaju 1.000 u potpunosti napunjenih Boeing 747 bar-kolica. Pripadajući njihovom skoro penzionisanom Jumbo avionu, ovi barovi sadrže mini flaše australijskog belog vina, crvenog vina i jednu flašu šampanjca pune veličine, biskvite, dimljene bademe, beauty komplete sa ASPART Essentials proizvodima, Sheridan prekrivač od češljanog pamuka i pidžamu iz biznis klase.
Opisani kao “prethodno voljeni” i idealni za “one koji cene kolekcionarske komade sa tematikom avijacije”, barovi takođe sadrže uputstva za njihovo korišćenje. Komentarišući ovu akciju, Fil Kaps, izvršni menadžer prozivoda i usluga Qantas avio kompanije, izjavio je: “Svedoci smo velike potražnje za ovakvim kolekcionarskim komadima, a česti letači su izrazili interesovanje za kupovinu naših barova i brojnih drugih detalja”.
Pola barskih kolica prodaje se po ceni od 974 dolara, dok su cela procenjena na 1.474 dolara. Moramo vas razočarati – ako ste planirali da kupite jedna, znajte da su sva rasprodata!