Uspomene iz doba korone

Kao što smo više puta pisali, brojni brendovi se snalaze na neočekivane načine kako bi preživeli pritisak koji im stvara pandemija korona virusa…

Bilo da se radi o modnim brendovima koji su u svoje ponude uvrstili maske, beauty kompanijama koje su počele da proizvode luksuzna i dekadentna sredstva za dezinfekciju ili avio-kompanijama koje daju sve od sebe kako bi preživele ovu godinu okarakterisanu putnim restrikcijama, bili smo u prilici da vidimo dosta kreativnih rešenja za moderne probleme.

Nudeći jedinstvenu priliku entuzijastima da nabave fizički komad istorije Boeinga 747 usred pandemije, Qantas Airlines kompanija stavila je na prodaju 1.000 u potpunosti napunjenih Boeing 747 bar-kolica. Pripadajući njihovom skoro penzionisanom Jumbo avionu, ovi barovi sadrže mini flaše australijskog belog vina, crvenog vina i jednu flašu šampanjca pune veličine, biskvite, dimljene bademe, beauty komplete sa ASPART Essentials proizvodima, Sheridan prekrivač od češljanog pamuka i pidžamu iz biznis klase.

Opisani kao “prethodno voljeni” i idealni za “one koji cene kolekcionarske komade sa tematikom avijacije”, barovi takođe sadrže uputstva za njihovo korišćenje. Komentarišući ovu akciju, Fil Kaps, izvršni menadžer prozivoda i usluga Qantas avio kompanije, izjavio je: “Svedoci smo velike potražnje za ovakvim kolekcionarskim komadima, a česti letači su izrazili interesovanje za kupovinu naših barova i brojnih drugih detalja”.

Pola barskih kolica prodaje se po ceni od 974 dolara, dok su cela procenjena na 1.474 dolara. Moramo vas razočarati – ako ste planirali da kupite jedna, znajte da su sva rasprodata!

Luxury Experience