Ruski auto-entuzijasta napravio realnu repliku Vision Mercedes-Maybach 6 Cabriolet u svojoj garaži

Jedan entuzijastični i talentovani ruski ljubitelj automobila kreirao je repliku Vision Mercedes-Maybach 6 Cabriolet koncepta u svojoj garaži, koja se može voziti...

Stvar sa koncept automobilima je ta što, bez obzira na to koliko su zapanjujući i prelepi, najverovatnije su osuđeni da ostanu samo u knjigama istorije i nigde drugde. Takav je slučaj sa zapanjujućim Vision Mercedes-Maybach 6 Cabriolet konceptom, koji je dugačak gotovo 6 metara. Prvi put predstavljen na Pebble Beach Concours d’Elegance 2016. godine u coupe formi, a zatim kao kabriolet na IAA 2017. godine, ime koncepta se odnosi na njegovih 6 metara ili 19,7 stopa dužine.

Ovaj koncept je bio zamišljen kao Maybach verzija Mercedes SLS roadstera — 2+2 električni automobil sa gullwing vratima i otprilike 750 konjskih snaga. Kao što svi znamo, Mercedes-Maybach nije zapravo pratio pravac predviđen ovim konceptom. Ali neko drugi jeste.

Ruski entuzijasta, poznat jednostavno kao mr_maybach6 na Instagramu, rekreirao je Vision Mercedes-Maybach 6 Cabriolet koncept kod kuće. Sa malo dostupnih detalja, na društvenim mrežama možemo videti nekoliko koraka tokom izgradnje. Entuzijasta je bazirao svoju verziju Maybach 6 Cabriolet-a na drugom Mercedes roadsteru, u ovom slučaju Mercedes-Benz SL500 iz generacije R230.

Za razliku od običnog garažnog projekta, izgleda da je osnovni Mercedes roadster imao potpuno skinut limarijski deo, koji je zatim 3D skeniran kako bi se dobili digitalni osnovni podaci za dramatičnu promenu kroz koju će proći. Karoserija Vision 6 Cabriolet-a je zatim digitalno „postavljena“ na skelet i modelovana kako bi se dobila prava razmera.

Na kraju krajeva, govorimo o karoseriji dugačkoj 20 stopa koja je prilagođena mnogo kraćoj platformi. Kada je to bilo završeno, čini se da je karoserija napravljena od samostvrdnjavajuće pene na balsa drvetu, koja je zatim obradom dobijala složene površine. Ovo je bio prvi korak, pre nego što je cela karoserija ponovo osmišljena u čeliku i fiberglasu.

Ključni koraci tokom procesa izgradnje nedostaju, ali rezultat je nivo detalja i završne obrade koji se obično ne povezuju sa garažnim projektima. Zapravo, spoljašnji izgled je toliko blizak originalu da bi se mogao smatrati nečim što bi i sam Mercedes mogao da stvori. To je zaista velika pohvala za svakog proizvođača automobila, a ne samo za auto-entuzijastu koji oživljava svoj omiljeni koncept automobil u svojoj garaži negde u Rusiji.

Luxury Experience