Rolex ukraden usred bela dana u srcu Pariza

Usred bela dana, nedaleko od Ajfelovog tornja, lopov je ukrao Rolex časovnik tokom snimanja reklame za luksuzni set za obnovu satova na društvenim mrežama...

Ono što je potrebno da biste privukli pažnju na društvenim mrežama danas je apsolutno ludo. Sigurno ste svesni glupih i ponekad veoma opasnih trikova koje uticajni ljudi izvode zarad više lajkova i pratilaca. Nažalost, i kompanije su počele da se priključuju ovom trendu i koriste senzacionalizam i smešne teatralnosti kako bi promovisale svoj brend. Kompanija sa sedištem u Kaliforniji, po imenu Nano Clear, koja tvrdi da prodaje najnapredniji set za obnovu luksuznih satova na svetu, možda je kriva što se priključila ovoj euforiji kako bi privukla pažnju na svoj proizvod. Kompanija redovno postavlja video-snimke na Instagramu prikazujući efikasnost svog seta za obnovu satova, uglavnom snimane sa zanimljivom pozadinom. Međutim, jedan od nedavnih videa uspeo je da zabeleži krađu usred snimanja reklame.

Snimljen ispred Ajfelovog tornja u Parizu, video prikazuje osobu koja koristi set da povrati sjaj na Rolexu. Iznenada, kamera se trese, i u kadar upada ruka čoveka koji pokušava da ukrade časovnik. Kratki video završava se tako što osoba koja je polirala Rolex juri za kradljivcem časovnika. Video je postavio Vertigo1983, Instagram nalog posvećen visokokvalitetnim satovima, u saradnji sa Nano Clear. Dok naslov tvrdi da je Rolex ukraden tokom snimanja videa, nema informacija o tome da li je sat povraćen od lopova ili ne.

Korisnici društvene mreže odmah su optužili Nano Clear da je ovaj video u stvari namešten. "Neće skoro dobiti Oskara, ali dobar pokušaj", komentarisala je jedna osoba na postu, dok su neki zapretili da će prestati pratiti Instagram nalog. Mnogi komentatori čak su sumnjali da je kompanija koristila lažni Rolex za snimanje videa. Namešten ili ne, video se pokazao prilično efikasnim, budući da je već dobio više od 6000 lajkova i preko milion pregleda. To je mnogo više nego što obično dobija video Nano Clear kompanije. Ovo nije prvi put da je američki startap pokušao nešto slično. Pre nekoliko meseci, kompanija je kreirala video koji prikazuje navodni Rolex vredan 12.500 dolara kako pada u more sa krstarenja dok njegov vlasnik koristi set za obnovu. Kao i u nedavnom videu, ljudi su brzo kritikovali brend i njegove trikove.

Luxury Experience